Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen saanut rahaa säästöön ja helposti ;-)

Vierailija
04.05.2008 |

Pullahiirenä ja karkkiaddiktina olen lopettanut herkkujen oston. Rahaa on säästynyt kuussa ainakin 30 euroa! Ihan kauhistuttaa, miten paljon olen tuhlannut täysin turhiin juttuihin.

Ihmeellisintä on, kuinka helposti kaikki on mennyt. Tietysti mieliteko makeaan on joskus hirveä, mutta nopeasti se menee myös ohi.

Että tällasesta voi tulla hyvä mieli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maksat kalliita hintoja bonusten takia

Ruoka on täällä halvinta juuri s-ryhmän kaupoissa. K-kauppa on kallein, Siwasta ei saa kaikkea, mitä tarvitsen. Muita ei ole. Bensa on suunnilleen saman hintaista Nesteellä tai ABC:llä, kummasta tankkaan, jos bonukset saan toisesta? Soneran gsm-verkko ei kuulu tällä alueella, siksi Elisa. (no ehkä DNA voisi olla halvempi, mutta en jaksa nähdä vaivaa vaihtaakseni, sitäpaitsi sopimus sitoo..) Tapiolaan on vaihdettu vakuutukset 4 vuotta sitten, oli halvemmat kuin entisessä yhtiössä. Keskittämällä säästää paljon vakuutuksissa.

Miksipä näitä selittelen, täällä maalla on vähän toisenlaiset valintaperusteet ja -mahdollisuudet kuin jossain muualla.. Ja kyllä se bonus kivasti kompensoi, jos joku olisikin hieman kalliimpaa..

t: bonusten kerääjä

Vierailija
2/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty omalla tilillä niitä säästelemään. Bonukset meillekin kertyy sinne tilille ja ajateltiinkin että ostetaan niillä sitten taulutv digiboksilla kun siellä on tarpeeksi. Ehkäpä sitten joulun aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkopankin tunnuksia. Joka kuukausi sinne kuitenkin pätkähtää 30-60e rahaa, mutta ei ole tullut käytettyä kun en tarkkaan tiedä, paljonko siellä on. Kiva yllätys sitten päivänä eräänä... =0)

Vierailija
4/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vakuutuksista lakkaa bonusten tulo tässä kuussa, eli pienenee roimasti.

t:2

Vierailija
5/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kalliita hintoja bonusten takia