matkustaisitteko lomalle SYKSYLLÄ mielummin kanarian ssarille, Tunisiaan vai Egyptiin?
Kommentit (14)
koska kammoan Egybtin bakteerikantaa (ehkä olen hysteerinen, mutta minulla on tosi huono kuva siitä maasta ja vatsataudin yleisyydestä siellä), Tunisia taas ei jostain muusta syystä kiinnosta. En ole kauhean innostunut tuon alueen maista. Kanaria on ihan ok ja syksyllä siellä on vielä lämmintäkin.
Mä en kyl lähtis nimittäin mistään noista, maailmassa on niin monta muuta ihanampaakin paikkaa. Mä lähtisin syksyllä esim. Italiaan (lasten kanssa), Intiaan (miehen kanssa), Brasiliaan, Espanjaan tai vaikkapa San Fransiscoon.
Egyptin pyramidien massamurhat edelleen tuoreessa muistissa... kiihkomuslimeista haluan pysyä kaukana,
Egypti on tosi törkyinen ja pieniä lapsia ei juuri pyramidit kiinnosta.
kun ottaa all inclusive paketin lasten kanssa, saa nauttia siitä, mikä on Egyptissä on parasta; ystävälliset ihmiset ja takuuvarma aurinko!
Ja hotellin ulkopuolella näkee sitä kulttuuria sitten aina kun niin tahtoo; kulttuurierot, pyramidit, vesipiiput, katukahvilat jne jne.
Eli vastaus kysymykseen; EGYPTIIN!!!! =)
Matka oli mahtava AIKUISTEN matka. Lapsia en veisi tuollaiselle matkalle enkä edes rantakohteeseen Egyptiin. Tykkäsimme tosi paljon Egyptistä mutta koko seurueemme oli enemmän tai vähemmän mahataudissa. Nähtävyydet olivat mielettömiä, mutta lapsia ne eivät kiinnostaisi. Kanaria taas on tylsä, sinne en enää menisi. Samoin tylsiä mun mielestä Rodos ja Kypros, joissa olen käynyt.
Tunisia aika samanlainen Egyptin kanssa.
Suosittelen Turkkia, Italiaa, Kreikkaa, Espanjaa tai Thaimaata.
Emme halua viettää lentokoneessa hirveän montaa tuntia lasten kansss vaikka lapset eivät ihan pieniä enää olekaan. Tunisiassa, Egyptissä ja kanarialla on lämmin. Siksi nuo vaihtoehdot. Olimme ajatelleet juuri tuota all inclusive vaihtoehtoa mahataautien ehkäisemiseksi. Haluamme rentoutua, emme mene katselemaan hirveästi nähtävyyksiä emmekä halua rampata kaupoissa. Lämpö, uima-allas/ranta ja palvelu ovat meille matkalla tällä kertaa tärkeitä.
Turistipaikat ei nyt muutenkaan eroa toisistaan oli maa mikä tahansa.