Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyttävät vielä takkia ulkona? Minulla vielä ihan talvitakki

Vierailija
03.05.2008 |

ja ei ole kuuma, samaa takkia käytän niin tällaisilla ilmoilla kuin talvipakkasilla. Minusta onkin tullut tasalämpöinen, voin kulkea samoilla vaatteilla kesät ja talvet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän olevani pitkään jossain niin otan aina takin mukaan, kesäkuumallakin, varmuuden vuoksi. Lyhyille pyrähdyksille en.

Vierailija
2/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä talvitakkia, tulis KUUMA.

Mulla on natsi-Saksan armeijan asepuvun takki kevättakkina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin kyllä lääkäriin, lämmönsäätelyssäsi on jotain vikaa. Sen vielä ymmärtää, että pikkupakkasissa kuljetaan ilman takkia pelkässä trikoopaidassa, mutta yli 20 asteen lämmössä talvitakissa...

Vierailija:

ja ei ole kuuma, samaa takkia käytän niin tällaisilla ilmoilla kuin talvipakkasilla. Minusta onkin tullut tasalämpöinen, voin kulkea samoilla vaatteilla kesät ja talvet.

Vierailija
4/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan siellä nytkin yli 20 astetta

Vierailija
5/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kai muutan kellariin.

Vierailija
6/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kesävaatetukseni tosin on pitkät housut esim. farkut, T-paita ja päällä pitkähihainen paita esim. huppari. Minulla ei ole kuuma, eikä olisi kylmäkään vaikka olisin esim. shortsit ja t-paita päällä. Kuumetta minulla ei ole ollut ainakaan 15 vuoteen eikä muitakaan sairauksia.

ap

Vierailija
7/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähde Suomessa koskaan minnekään ilman takkia, en kesähelteelläkään. Tyypillistähän Suomen kesälle on nimenomaan se, että säät vaihtelee. Aamulla voi reissuun lähtiessä olla pilvetön taivas ja helle, ja keskipäivällä jo pilvistä ja kylmä, tai päinvastoin.

Vierailija
8/8 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla tänään oli t-paita ja caprit. Lapsi on näköjään pihalla riisunut jo kaikki vaatteet pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme