Voiko paniikkihäiriöinen matkustaa lentokoneella?
Mieli tekisi lähteä lasten kanssa viikoksi etelään, mutta 4 tuntia lentokoneessa ja mulla paniikkihäiriö. :/ Syön tosin lääkkeitä ja matkan varalle ottaisin vielä rauhottavat mukaan.
Onko kukaan muu vastaavassa tilanteessa onnistunut reissaamaan?
Kommentit (7)
Sepram 20mg puolikas tabletti aamuisin ja toimii niin hyvin, etten ole aikoihin tarvinnut hätävaralääkettä eli Oxamin 15mg, josta puolikas riittää rauhoittamaan olon tiukan paikan tullen.
nimenomaan sitä kotiin jumittumista loppuiäkseni olen itsekin kauhistellut. Minä, joka ennen nautin reissaamisesta. Taidanpa luottaa lääkkeisiin ja uskaltautua matkalle! :)
ap
ja on parhaillaan euroopassa lomalla. Lisäksi voimakkaasti lentopelkoinen joten jännitimme kovasti miten reissu menee. Hyvin oli mennyt, oli heti kertonut hlökunnalle että voi tulla ongelmia ja otti miedon rauhoittavan tabletin (ei muuta lääkehoitoa vielä). Ihana vanhempi lentoemo oli vartin välein käynyt jututtamassa tyttöä ja huolehti muutenkin hyvin. Laskeutuessa tuli istumaan viereen tyhjään paikkaan jopa! Kiitos BA! Sunnuntain kotimatkaa ei jännitetä enää niin paljoa.
Vierailija:
ja on parhaillaan euroopassa lomalla. Lisäksi voimakkaasti lentopelkoinen joten jännitimme kovasti miten reissu menee. Hyvin oli mennyt, oli heti kertonut hlökunnalle että voi tulla ongelmia ja otti miedon rauhoittavan tabletin (ei muuta lääkehoitoa vielä). Ihana vanhempi lentoemo oli vartin välein käynyt jututtamassa tyttöä ja huolehti muutenkin hyvin. Laskeutuessa tuli istumaan viereen tyhjään paikkaan jopa! Kiitos BA! Sunnuntain kotimatkaa ei jännitetä enää niin paljoa.
Todella ihanaa palvelua!
ap
Jo rauhoittavan lääkkeen olemassa olo rauhoittaa, kun tietää että joku mihin turvata. Kyllä se hyvin menee.
Lääkitystä siis lisätään. Millainen lääkitys sinulla nyt on?