Auttakaas mitä tekisin (ulkoiluvaatteista olisi kysymys)
Mietinnässä olisi kaksiosainen toppapuku 4-vuotiaalle pojalle kosteussuojahaalarin lisäksi. Pukua käytettäisiin lähinnä vaikka luistelemassa, jossa haalari on hankala ja vastaavissa tilanteissa.
Näin alennusmyynnissä (-50%) Reimatec haalarimalliset housut- Ajattelin, että niihin voisi löytää takin marketista edulliseen hintaan. Esim. Prismassa oli muutamalla kympillä ihan kivoja takkeja, joissa jonkinlaista kosteussuojaa ei kuitenkaan välttämättä teipattuja saumoja. Eli näistä tulisi hintaa sitten jotain 60€ (housujen hinnaksi jäi 30€). Housut oli kyllä väriltään sellaiset vaaleat eli melko arka väri.
Toinen vaihtoehto olisi ostaa koko puku esim. Lassien tavallinen ei Lassietec. Hintaa olisi tuossakin jotain 60€ tai vähän enemmän.
Sitten on vielä vaihtoehtona ostaa nuo Reiman housut ja katsella siihen takkia käytettynä esim. kirpparilta tai huutiksesta.
Mikä tässä nyt olisi järkevintä? En osaa ajatella ollenkaan nyt tätä itse. Liikaa vaihtoehtoja... :)
Järkevintähän olisi odottaa alennusmyynteihin... :)
Kommentit (3)
Ei kai siinä mitään erityisempää hankaluutta ole haalarin kanssa luistemisessa. Meillä vaan poika ei tykkää luistella haalarissa. Siinä se syy, ei sen kummempi. :)
Olen nyt laittanut asian jäihin hetkeksi. Jospa odottelen sinne alennusmyynteihin. Ne vaaleat Reimatecit unohdin kyllä sitten kun aloin kunnolla miettimään sitä väriä.
Minä ostin meidän 4-v pojalle kakkospuvuksi Prismasta Ciraf-merkkisen 2-osaisen puvun. Siinä on takki ja henkselihousut. Kangas on tuulen- ja vedenpitävä ja hengittävä. Ihan loistava laatu ja kauniskin vielä! Ja hintaa oli vain 39,90 eur!!! Suosittelen tuollaista halpaa pukua Prismasta. Ovat loistolaatua pienellä rahalla.
ja haluaisin kysyä miksi haalari on hankala luistellessa? On varmasti nyt sellainen asia jota en ole tullut ajateleeksi oleenkaan.
Nuo kaikki vaihtoehot kuulosti järkevältä. Varmaan itse ostaisin sen mikä silmää eniten miellytti. Vaaleaa väri en ehkä meille ostaisi kun siinä näkyy lika niin helposti.