Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus jäänyt miinukselle, kun olet kaupannut kirpparitavaraa?

Vierailija
02.05.2008 |

Eli kamat ei oo menny kaupaksi ja myyntipöydän vuokran maksettuasi, jäät maksun puolelle:

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt kyllä NIIN halvalla, että joskus voiton puolelle on jäänyt suunnilleen kahvikupin ja voileivän verran, mutta pääasia onkin ollut päästä tarpeettomasta rojusta eroon kunniallisesti kierrättäen sen sijaan että heittäisi tavaraa roskiin.

Vierailija
2/7 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

74-110cm lastenvaatteita. Eivät vaan olleet muodinmukaisia, niin ei kelvanneet, vaikka ehjiä, puhtaita ja kivoja olivatkin.

Muina kertoina olen jäänyt 30-50¿ plussalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hinnat aika edullisina siitä huolimatta, että myyn siistiä (tahratonta, ehjää, pestyä ja silitettyä), hyvälaatuista & muodikastakin tavaraa. Eilen otin taas kirpparipaikan ja kun tänään kävin viemässä täydennystä, oli paikalla enää naistenlehtiä, yhdet lasten kengät ja viisi vaatetta. Arviolta yhden päivän aikana tavaraa oli lähtenyt 100 euron edestä... :o) Kovasti siis pisti hymyilyttämään ja innolla palasin kotiin etsimään uutta myytävää.

Vertailun vuoksi katselin muiden hintoja ja siellä pyydettiin 10 euroa lasten t-paidasta vain sen vuoksi, että sen merkki oli Benetton... Itselläni oli hintana 2 euroa vastaavasta paidasta. En usko, että tuolla 10 euron hinnalla pahemmin paitoja liikkuu, mutta voin toki olla väärässäkin ja tyhmänä myydä vaatteet pilkkahintaan pois (?). Samoin itselläni lähti lehdet uuteen kotiin hintaan 0.30-0.60 euroa, kun muilla oli järjestäin hintoja 2-3 euron väliltä... En tiiä olenko tyhmä, mutta plussalle ainakin jään.

Vierailija
4/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirpparilla myymässä joka sunnuntai ja paikkamaksu on 15e. Ystäväni on minua joka kerta myös auttamassa joten annan hänelle puolet myyntipalkkiosta.

Vierailija
5/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt pelottaa, ettei mikään mee kaupaksi. Ekan myyntipäivän jälkeen en huomannut minkään tavaran hävinneen vuokrapöydästäni. Tää kirppari sijaitsee pienehköllä paikkakunnalla. Vauvatarvikkeita kauppaan, ehjää ja hyvää tavaraa ja vieläpä tosi edulliseen hintaan. Saas nähdä onko mikään mennyt kaupaksi...

Vierailija
6/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hgin itäkeskuksen kirpputorilla, olisko ollut -97 tai -98 (no ehkä lama oli jo loppunutkin osittain, mutta ihmisten talous oli vielä heikoissa kantimissa). Mulla oli jotain teini-iän vaatteita mukana, kaverilla vauvanvaatetta. Muistan että mun 30 tuuman farkut oli lapsillekin liian pieniä ja kapeita, paidat samaten. Asiakkaat oli kaikki jotain sossupummin näköisiä lihavien, ruokkoamattomien lastensa kanssa. Muutama venäläinen maatuska kiersi pöytää käsi ojossa ja tinki upouudesta miesten paidasta " uks markka, uks markka, uks markka" . Myin kaikki tavarat hintaan 20 penniä - markka. Loput heitin uff-laatikkoon. Vitutti, enkä mennyt ennen kuin 5v kuluttua seuraavan kerran myymään.

Vierailija
7/7 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on 200e " tilillä"

Eilen kävin järkkäilemässä pöytää ja kysyin samalla ja vein lisää tavaraa.

sunnuntaina pitäs hakea loput pois. En vaan tiiä mihin ne veis...

Olleet siis viime lauantaista asti eli viikon sitten kokonaisuudessa eli aika hyvin.

Itse vastaus eli en oo koskaan miinukselle jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän