Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isolla osalla naisia on isomahainen mies, eikö inhota ihramaha ja huono seksi

Vierailija
02.05.2008 |

koska tutkimusten mukaan iso maha painaa alaverisuonia ja ennenpitkää ilmenee erektiovaikeuksia, naapurin lapsi oli luullut että isänsä odottaa vauvaa kun maha oli niin iso, yäk.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä lihaksikas ja todella treenattu vartalo, rasvaa ei näy missää ja on muutenkin oikein unlmien mies viimeistä piirtoa myöten. ;)

Ja sitten minä olen se isomahainen, satakiloinen nainen.

Vierailija
2/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa käpertyä iltaisin sohvalla miehen pehmeään syliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se iso maha ole este rakastelulle, eikä tuota ongelmia erektioon, ainakaan vielä :D

Vierailija
4/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan ap, vielä se sunkin perä kasvaa ja tissit riipahtaa. Tulee raskausarpia ja et oo enää kiinteetä nähnytkään. Ihmetellään sitten kuorossa miten miehes voi sellasta " pommia" rakastaa.

Ja tiedoksi, itse olen kiinteänä säilynyt, mutta onneksi tiedän ettei mieheni minua alkaisi inhota jos näin ei olisi käynyt. Toisilla on nopeampi aineenvaihdunta kuin toisilla ja toiset lihoo vanhemmiten kuin itsekseen. Toiset taas voi edelleen syödä mitä vaan eikä liho. Niin ja kaikille (varsinkaan perheellisillä työssäkäyvillä) ei todellakaan ole aikaa käyttää vapaa-aikojaan salilla.

Vielä ne rumemmat ajat koittaa sullekin ap.

Vierailija
5/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mieskunto :-)

Vierailija
6/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska äijä kaiket illat keskittyy kasvattamaan kuvottavaa ihramahaansa (syömällä _joka ilta_ jäätelöä, perunalastuja yms yms..), niin turha on kuvitella saavansa seksiäkään. Minua tuo seksittömyys ei kummemmin häiritse, koska olen sitä ihmislajia, jolle seksi ei merkitse oikeastaan mitään (voisin hyvin tyytyväisenä elää lopun elämääni selibaatissa), mutta minua häiritsee se, että itselläni on täysi TYÖ pitää linjani kurissa, kun ukko kantaa kaiken maailman herkkuja kaappeihin (houkutuksia). =-/

Vierailija
7/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni, ulkonäkö tosiaan on sivuseikka vaikka tietenkin terveydellisistä syistä saisi muutaman kilon laihduttaakin. Moni kyllä katsoi vähän pitkään kun vaihdoin pitkän komean superlihaksikkaan miehen tavallisen näköiseen, lyhyempään ja pulleaan mieheen. Enkä ole katunut, aivan ihana mies!

Vierailija
8/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

, niin turha on kuvitella saavansa seksiäkään. Minua tuo seksittömyys ei kummemmin häiritse, koska olen sitä ihmislajia, jolle seksi ei merkitse oikeastaan mitään (voisin hyvin tyytyväisenä elää lopun elämääni selibaatissa,

Vierailija
9/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivartalolihavaan mieheen enkä ole päivääkään katunut! Onhan tuolla masun alla pitkät hoikat upeat urheilijan sääret ja väline jolla tekee mut onnelliseksi vaikka päivittäin:) Onneksi äly ja komea kroppa ei korreloi keskenään.... :D

Vierailija
10/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään iso riippumaha, vaan sellainen sopiva :)

Vierailija
11/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos kysymästä, ei se etten ole mitenkään erityisen seksuaalinen olento, näy mitenkään käytöksessäni/ulkonäössäni (en näytä nutturapäiseltä " siveyden sipulilta" , kuten ysi kai hölmönä kuvittelee). Päinvastoin, esim. ukkoni ja monet muutkin ovat sanoneet minua seksikkääksi yms. Itse kadehdin niitä av-mammoja, jotka täällä aina vaikertavat, kun ei niiden ukkoja hommat kiinnosta (omaani kiinnostaa ihan liikaa, minun mielestäni..).

Vierailija
12/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vähän pullea. <3

Vierailija
13/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillä on itsetunto kohdillaan eikä ole mikään hysteerinen peiliintuijottaja tai anaalinen persoona

Vierailija
14/14 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuksen kohteita, ettei siinä seksille paljon jää aikaa. Mies tietty kärsii ja siksi tavan vuoksi silloin tällöin hommaillaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän