Mitä unikko-tuotteita kotoasti löytyy?
Mulla on keittiön kappa ja 2 unikon olkalaukkua+ ruokalappu.
Kommentit (16)
kolmea eri väriä, pussilakanat ja tyynyliinat kahdelle, ruokalappu, tuttipullo, tutti, tuttiketju, eri kokoisia ja eri värisiä laukkuja 4 kappaletta, eri värisiä huiveja 3 kpl.....
Ja noiden lisäksi muita Marimekon tuotteita: lisää pussilakanoita, verhot, päiväpeite, kylpy- ja käsipyyhkeitä, huiveja, laukkuja, puseroita.......
;D
Ja listasta unohtui vielä ne peltipurkit 2 kpl ja muoviset kulhot 2 kpl.....
Keittiön verhot
Kahvipurkki
Pojalla oli vauvana unikko-tuttipulloja
Kahvikuppeja (lahjaksi saatuja)
Onpa täällä paljon mauttomia ihmisiä!
löytyy lahjaksi saadut lakanat...yäk siniset vielä. ja patalappu ja kinnas ja ruokalappu ja tuttipulo ja tutti. mitään en ole itse ostanut. en tykkää
kaksi kappaa, vahakangas, servettejä, sukat, sukkahousut, mekkoja 4kpl, kumisaappaita 3 paria, olkalaukku, patalappu
en tykkää monestakaan Marimekon kuviosta ja nuokin olen lahjaksi saanut, muuten niitä ei olisi
Esiliina jotain muuta Marimekko-kuosia löytyy.
kaksi muovista juomalasia (lasia siksi, että ovat läpinäkyviä), neliskulmainen muovilautanen, öh olisikohan vielä jotain?
Ja hyvä niin, saatu lahjaksi. Jotenkin kun en pidä koko unikosta, niin tuota on oikein groteski olo katsella.
mutta sitä pidetään parvekkeen pöydällä.
Nuo kaikki on ex-anopin antamia. Itselläni tai sisustuksessa ei ole mitään unikkoa. En hirveästi pidä siitä kuosista.
ja muitakin Marimekon kuoseja. Olen jonkinlainen Marimekko-fani.
Hui miten paljo :/