Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat kummit, kertokaa nyt mulle joulukorteista...

Vierailija
05.12.2008 |

että voiko teille lähettää lapsen kuvalla varustetun joulukortin? Tiedän kyllä, että toivotte lasta ettekä sellaista ole vielä saaneet. Kuitenkin olette minun lapseni kummeiksi lupautuneet. Vai laitanko teille tavallisen joulukortin ja niille toisille kummeille, kellä lapsi on, kuvan lapsestamme? Kumpi on parempi ja pahempi?

Jotenkin olettaisin, että kyllä kummien pitää pystyä sulattamaan kuva omasta kummilapsestaan, vaikka heillä ei omaa lasta olekaan. Näittehän te lastamme muutenkin, miksi siis kuva kortissa olisi jotenkin pahempi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään kummi enkä kyllä enää lapsetonkaan, mutta vastaan silti.

Lähetä vaan lapsen kuva, niitä tulee kuitenkin joka joulu korttien muodossa sellaisistakin lapsista joita ei ole ennen nähnyt, siis niin että tuntee vaan toisen vanhemmista jne. Kummilapsen kuva on kuitenkin odotettavissa että niitä jossain vaiheessa tulee. Itse olisin vähän hämilläni jos kuulisin että toisille kummeille on lähetetty kuva ja meille (jos siis nyt olisimme ne kummit) ja meille tavallinen pukkikortti.

Vierailija
2/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummi olen ja kyllä minä ilahdun lapsen kuvista joulukorteissa... ja lähetän sellaisia itsekin. Vain sellaisille, joiden tiedän painivan lapsettomuuden parissa, lähetän jonkun tavallisen kortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ja ilahdun kummilasten kuvista.

Kummilasten vanhemmilta toivon ymmärrystä siihen, että tietyt tilanteet ovat minulle raskaita, enkä ole niissä parhaimmillani. Ymmärrystä siihen, että vaikka iloitsen kummiudesta ja kummilapsesta, niin silti minulla on oma elämä ja omat tuskani, jotka eivät voi olla vaikuttamatta.

Toivottavasti vanhemmat eivät ole kuvitelleet valitsevansa täydellistä kummia. Eihän kukaan sellainen ole.

Vierailija
4/5 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kuvallinen on tervetullut :-)

Vierailija
5/5 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset luulee et ne omat kullannuput on KAIKKIEN mielestä ihania..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi