Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta koskaan, että kuolet nuorena/pian?

Vierailija
01.05.2008 |

Tai pelkäätkö sitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinkin minulla on verikontrollit 3 kuukauden välein ... valkosoluja liikaa.

Vierailija
2/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikamoisia terveysongelmia, osa synnynnäisiä, osa perinnöllisiä. En haluaisi vielä kuolla ja yritän elää terveellisesti. Noh, kerranhan täällä vaan ollaan, yritän elää niin hyvin kuin osaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vakavaa sairautta, joista olen onneksi parantunut, ovat tästä muistuttaneet. Toisaalta ehkä vähän enemmän osaa nauttiakin, kun saa olla elossa.

Vierailija
4/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinkään osannut kuvitella että minusta tulisi vanha. Olen viime aikoina tullut kuoleman kanssa aika tavalla tutuksi ja nyt en enää mieti elänkö vanhaksi vai en, pyrin elämään hyvin tässä hetkessä ja huolehtimaan terveydestäni. Ja siis mitään sairauksia ei juuri nyt ole enkä myöskään mitään pelkää.

Vierailija
5/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen tiennyt " aina" , on vain ollut sellainen olo. Muutama vuosi sitten sain pari vakavaa sairautta, jotka molemmat saatiin parannettua onneksi. Sitten paljastui että minulla on ms-tauti, kenties synnynnäinen / lapsena tullut. Vanhaksi ei eletä, voimat vähenevät. Nyt olen 35 enkä jaksa enää oikein mitään ja nopeasti on mennyt kunto alaspäin.

Mutta niin kauan kuin eletään, sydän iskee tulta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän