Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teidän sisustukseen puuttua?

Vierailija
05.12.2008 |

Mun anoppi on aika rasittava ja innokas. On aina ostelemassa meille kaikkea turhaa mitä ei todellakaan tarvittais, ja loukkaantuu, jos kieltäydytään siitä. Nyt se on muutaman kerran vihjaillen kysynyt mun mieheltä, että minkäslaiset verhot meillä olikaan, millaisista tykätään jne. Mies arvasi heti, että se on ostamassa verhoja, joten sanoi vaan et ei muista, uusia ei ainakaan haluta. Mullekin se soitti et tarvitaanko uudet verhot.

No se kuitenkin sit osti ne ja toi meille! Anopin maku on aika mummomainen, joten aika kauheethan ne oli. Seuraavan kerran kun se tuli meille ja huomasi, ettei oltu laitettu niitä verhoja, niin se suunilleen raivostui! Mä sanoin, että halutaan itse päättää sisustuksesta, se on ainakin mulle tärkeä, ja monta kertaa sanottiin ettei haluta verhoja. Olisitteko te vaan kiltisti laittaneet ne verhot?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei tajua puhetta, niin kärsiköön siitä sitten ihan itse.

Vierailija
2/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vielä parempi. ostakaa sille joku teidän tyylinen matto samalla kun palautatte noi verhot ja ens kerralla taivastelkaa että miksei matto ole lattialla... (ehkä antaa sen sit teille :D )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän anoppi on samanlainen. Luulee meidän kodin olevan hänenkin koti...

Vierailija
4/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki asian ystävälliseen sävyyn, mutta napakasti, selväksi äidilleen. Anoppi ymmärsi yskän eivätkä välitkään mitenkään tulehtuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme