Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielikuvituksettomuuden merkki elää seuraavan kaavan mukaisesti

Vierailija
05.12.2008 |

alkaa seurustella n. 20v +

muuttaa yhteen

opiskella monta vuotta

mennä kihloihin

naimisiin

mennä töihin

ostaa auto

saada 2 lasta

ostaa isompi asunto

ostaa talo

muuttaa pienempään kun lapset muuttavat pois

hoitaa lapsenlapsia

matkustella eläkkeellä

asua vanhainkodissa muutama vuosi

kuolla pois

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä ehdoin tahdoin asioita eri lailla, jos tuollainen elämä tuntuu luontevalta?

Vierailija
2/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksikin, tutustutaan 15-vuotiaina ja siitä eteenpäin elämä menee kuten ap ehdotti, paitsi että ero tulee viimeistään 4-kymppisenä, jonka jälkeen molemmat alkavat elää sitä kadonnutta nuoruuttaan ja huoraavat ja juhlivat minkä kerkeävät ja lapset kärsivät.

Vanhainkodissa eletään sitten sen 5. aviopuolison kanssa ja lukuista lapset eri suhteista tappelevat vanhainkodin aulassa siitä kuka saa mitäkin perinnöksi sitten kun muori tai ukko heittää lusikan nurkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. äitini asuu edelleen yksin isoa omakotitaloa ja samassa omakotilähiössä on useita samanlaisia mummeleita.

Muutenhan tuo kuulostaa ihan seesteiseltä, monellahan tulee avioeroa, lapsettomuutta sairastumisia jne, joihin ei voi vaikuttaakaan edes. Ei se elämä aina mene niinkuin suunnittelee.

Vierailija
4/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä jotain haittaa jos elämä menee tuon kaavan mukaan? Tuohan ei sinällään kerro elämästä, nuo ovat puitteet jotka voivat kätkeä sisäänsä ihan mitä vaan.

Vierailija
5/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksikin, tutustutaan 15-vuotiaina ja siitä eteenpäin elämä menee kuten ap ehdotti, paitsi että ero tulee viimeistään 4-kymppisenä, jonka jälkeen molemmat alkavat elää sitä kadonnutta nuoruuttaan ja huoraavat ja juhlivat minkä kerkeävät ja lapset kärsivät.

Vanhainkodissa eletään sitten sen 5. aviopuolison kanssa ja lukuista lapset eri suhteista tappelevat vanhainkodin aulassa siitä kuka saa mitäkin perinnöksi sitten kun muori tai ukko heittää lusikan nurkkaan.

ihan muutaman harvan yksittäistapauksen, jossa on tavattu lukion tokalla, abivuotena tai heti sen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi joka on tavannut miehensä 17 vuotiaana, nyt olen 35 ja saman miehen kanssa olen edelleen lapsen saimme vähän aikaa sitten. Meillä on mukavaa yhdessä ja mikä pararasta tunnen miehen niin hyvin, että voin melkein arvata mitä hän ajattelee.

Vierailija
7/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis tekee asioita siksi että niin kuuluu tehdä, se on yleensä aika mielikuvituksetonta.

mutta jos nyt sattuu tuntumaan siltä, että noin kuuluu tehdä niin se voi olla hyvinkin mielikuvituksellista...

Vierailija
8/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi miehensä joskus 17v:nä tms. ja on ollut siitä saakka sen kans yhdessä, nyt ollaan molemmat kohta 40v. Mun elämään on mahtunut vaikka mitä, hänen elämänsä on mennyt hyvin kaavamaisesti.

Minä olen hyvin onnellinen enkä vaihtaisi päivääkään pois elämästäni, ja kaverinikin vaikuttaa onnelliselta. Jos olisin elännyt kaavan mukaan, en olisi ollut onnellinen, sen tiedän, mun on elämässä aina pakko repäistä välillä.

Mutta se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi