Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Aikuisten vappu vai lasten vappu?

Vierailija
30.04.2008 |

Kumpaa äänestät?

Itse annan ääneni lasten vapulle, onneksi on hyvä " tekosyy" olla kotona selvonpäin :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki juhlat on sellaisia, että kaikki viihtyy. Nytkin on puhallettu ilmapalloja, koristelaan paikat niillä ja serpentiinillä, lapsilla on foliopallot, syödään hyvin sekä aikuiseen että lasten makuun, lapsille on simaa ja aikuisille ruoalla viiniä, paistetaan munkkeja ja tippaleipiä, nautitaan keväästä ja ollaan hyvällä mielellä =)

Humalassa ei tokikaan olla, mutta viinilasilliset ja siiderit nautitaan.

Vierailija
2/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten villi vappu tuntuu houkuttelevalta ja kaukaiselta ajatukselta, ehkä jo ensi vuonna....

Mutta nyt olen raskaana ja kotona 2- ja 4-vuotiaat vapunviettäjät, sekä huomenna mentävä seitsemäksi aamulla töihin joten tänä vuonna on ehdottomasti täysin lasten vappujuhlat meillä illalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neljän lapsen yksinhuoltajana pidän lasten vapun.

Eikä edes tee mieli lähteä aikuisten vappua juhlimaan.

Tai no, huomenna menen syömään kahdestaan parhaimman ystäväni kanssa (hänkin yh).

Vierailija
4/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vappu tällä ilmalla houkuttelisi myös, mutta olen raskaana, joten se siitä sitten. :)

Vierailija
5/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan duunareiden ja kommareiden

Vierailija
6/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä on muutama hassu euro. Joten tänä vuonna menee hiukka ohi. Onneksi tulee uusia vappuja. :)

Vierailija
7/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bileet perheille meillä, toivottavasti molemmilla hauskaa, siis lapsilla ja aikuisilla!

8/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhaltelemaan palloja ja nassuttamaan tippaleipiä kera itse tehdyn siman.

Vierailija
9/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten, eka perheenä ja yhtään ei haittaa olla se lapsesta vastaava vanhempi. Mies ottakoon alkoholia jos tykkää.

Vierailija
10/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu viimeiset viisi vuotta sellaiset vappujuhlat, jossa on ollut sekä aikuisia että lapsia ja kaikilla on ollut oikein hauskaa: hyvää ruokaa ja juomaa eikä kukaan ole innostunut juopottelemaan liikaa ja joku on aina ollut ihan selvinkin päin. Juhlat ovat loppuneet kymmeneen mennessä.

Olemme miehen kanssa eroamassa, joten nyt päätimme viettää vappua omilla tahoillamme. Lähden sellaisiin bileisiin, joista moni teinikin olisi kateellinen ;)

11/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pöydäksi Hunksien takahuoneeseen?!

Vierailija #13:

Lähden sellaisiin bileisiin, joista moni teinikin olisi kateellinen

Vierailija
12/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena vuonna on ollutkin lasten vappuja. Tänä vuonna menemme bailaamaan miehen kanssa ja lapset ovat yökylässä. Lapsille hommattiin jo perinteiset vappukrääsät viikonloppuna ja alkuviikosta.

Meillä suunnitteilla uusi vauva, joten ensi vuonna ei edes voida viettää aikuisten vappua, jos toivon mukaan olen silloin raskaana. Minulla ei sinänsä ole mitään lasten vappuja vastaan, mutta silloin tällöin on mukava olla aikuisseurueessa juhlimassa. Vappuna tai muulloin.

Vierailija
13/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kännäämistä, muttei myöskään pelkkästään lastentapahtumia jne.

Vierailija
14/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, äiti sekä 5- ja 9-vuotiaat lapset plus koira.

Vierailija
15/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi/varhaisnuori on kaverin luona yökylässä, ja me aikuiset ollaan niin epänormaaleja, ettei juoda simaa eikä syödä tippaleipiä, ei myöskään kännätä. Eikä koristella, kun ei ole lapsen takia pakko.

Vierailija
16/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään koko perheen vappua!

Käydään lasten tapahtumassa, torilla syömässä, retkeillään ja kylästellään ja syödään vähän herkkujakin:)

Vierailija
17/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan melko tavallinen keskiviikko.

Vierailija
18/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsi/varhaisnuori on kaverin luona yökylässä,

Ei millään pahalta, mutta kuulostaa että sinun murkkusi kavereineen on niitä kaljan kanssa kartsalla vappua viettäviä lapsia/nuoria.

Vierailija
19/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minun vappuni on juuri sellainen sima-ilmapallo-tippaleipävappu.

Vierailija
20/23 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten juhlat ovat yleensä viikko virallisen juhlan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän