Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kamala naapurin nipo akka?

Vierailija
29.04.2008 |

Meillä on ollut viime kesänä ja nyt taas kerrostalon pihalla (asumme suljetulla alueella) trampoliini.

Viime kesänä siinä sai hyppiä kaikki meidän talon lapset mutta en pitänyt siitä kun ns. ulkopuoliset lapset tulivat siihen pomppimaan koska homma meni mielestäni aivan sekoiluksi kun samaan aikaan hyppimässä saattoi olla neljäkin n. kymmenen vuotiasta lasta.

Sanoin asiasta monta kertaa että tramppa on meidän ja jos sääntöjä ei totella niin homma loppuu,niinkuin sitten loppukesästä kävikin kun kyllästyin touhuun.

Nyt sama rumba on alkanut.. Toisten pihojen lapset pyörivät pihalla,levittelevät meidän leluja ja käyttävät tramppaa kuin omaansa,roikkuvat suojaverkossa jne.

Olen ajatellut että kiellän muiden kuin meidän talon lasten menon trampoliiniin kokonaan,olenko siis nipo?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos niitä sääntöjä ei noudateta, niin voitte kyllä kieltää muiden pomppimisen. Voisitteko laittaa trampoliiniin tai sen viereen johonkin näkyville säännöt, joita siinä pitää noudattaa. Kysehän on kuitenkin turvallisuudesta!

Vierailija
2/18 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

trampsallahan saa pomppia vain YKSI lapsi kerrallaan, piruako sinä toisten talojen lapsille sitä " jakelisit" ? Aika sallivaa on päästää omankin talon lapset sinne, minö en ehkä päästäisi heitäkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärivuorokautisen valvonnan sinne jne.

Vierailija
4/18 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on myöskin vastuukysymys: jos joku loukkaantuu, voi siitä tulle lasku teidän taloyhtiöllenne, joten tiukka kuri vaan.

Vierailija
5/18 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko nelonen että ap istuu ikkunassa aamusta yöhön..

Vierailija
6/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantyylinen ongelma naapuruston lasten kanssa. Pyörivät meidän nurkissa, tallovat istutuksia, katkovat oksia puuntaimista ja pensaista jne. Ja arvaa montako kertaa olen sanonut ja ei kun jatkuu. Kukaan muu aikuinen ei näytä ikinä kieltävän, joten nyt olen kuulemma niiden kakaroiden mielestä " hullu" :D

Vierailija
7/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se siis taloyhtiön trampoliini? Onko teillä varauduttu vakuutuksin tms siihen että jos jotain sattuu, yhtiö on vastuussa? Vielä hurjempaa jos trampoliini on jonkun asukkaan oma - silloin hän on vastuussa ihan kaikesta mitä sillä tapahtuu.

Minusta sinä et ole nipo, vaan edes vähän järkevämpi kuin ilmeisesti kukaan muu taloyhtiönne asukkaista.

Vierailija
8/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, et ole mun mielestä nipo :) Trampoliinissahan ne riskit liittyvät nimenomaan a) turvaverkon puutteeseen ja b) siihen jos hyppijöitä on kerrallaan useampi kuin yksi.

Mun ajankohtainen taloyhtiöpoliisin ärsytyksen aiheeni on se, että naapurin 5-vuotias kusee joka päivä meidän yhteiselle leikkipihalle. Olen hänelle sanonut asiasta, mutta ei kuulemma ehdi kotiin asti pissalle. Väitin hänen olevan niin iso, että ehtii kyllä halutessaan. Tuskinpa se sinne koko talvea on kuseskellut... Pitänee taas puhua äitinsä kanssa, inhottaa kun pienimmät on kuitenkin konttausiässä!

Vierailija
9/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin, että jos koko talon lapset eivät saa olla trampoliinilla (toki yksi kerrallaan jne), teillä ei myöskään ole oikeutta pystyttää sitä vehjettä yhteiseen pihaan. Sehän todennäköisesti häiritsee siellä useampaa taloyhtiön asukasta, joka ei haluaisi sitä meteliä kuunnella tai joka haluaisi ottaa siinä kohta apihaa aurinkoa tai jotain.

Et ole nipo, mutta äärimmäisen itsekeskeinen kyllä. " Mulle kaikki oikeudet muttei mitään velvollisuuksia..."

Vierailija
10/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta ainoa keino todella vahtia, ketkä sitä käyttää.

4

Vierailija
11/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos luet viestini uudestaan niin huomaat että meidän talomme lapset saa siihen hiivatun vehkeessä =) kyllä hyppiä,kyse olikin nyt kaikkien muiden talojen lapsista.

ap

Vierailija
12/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko nipo jos nyt kiellät kaikkia, paitsi omiasi, hyppimästä siinä.

Vierailija
14/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen ajatellut että kiellän muiden kuin meidän talon lasten menon trampoliiniin kokonaan,olenko siis nipo?"

ap:han puhuu tuossa oman TALON (ja aika todennäköisesti tarkoittaa heidän taloyhtiötään) lapsista eikä pelkästään omista lapsistaan.

Vierailija
15/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Torstaina 17-19 myön muiden talojen lapset saavat kokeilla trampoliiniamme. Muina aikoina se on tarkoitettu vain talossa asuville lapsille. Trampoliinissa saa hyppiä yksi lapsi kerrallaan, hyppelyvuoro vaihtuu viiden minuutin välein."

Vierailija
16/18 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakakkak

Vierailija
18/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ei todellakaan kuin oman pihan lapset, ne tavarat vaa rikotaan jos siinä saa ihan kuka tahansa olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi