Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako jostain kuulosuojaimia taaperoille?

Vierailija
29.04.2008 |

Tarttis päiväunille, kun naapurin pikkipissikset kirkuu omalla pihallaan, eikä vanhemmat millään henno kieltää, kun lapsilla on niiiin hauskaa.

Nyt pitäis sit taas keksiä keino taaperolle saada nukkua seuraavat neljä kuukautta.

Ja kirkuminen muuten kuuluu häiritsevästi myös sisälle, joten oma sänky ei valitettavasti ole edes ratkaisu...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla käytämme noita Peltoreita, hyvät on.

Vierailija
2/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai samapa tuo kaiketi, säilyyhän nuo seuraavalle..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että ne päässä voi olla aika vaikea nukkua. Ovat siis ihan tavalliset kuulosuojain möllykät lasten koossa.

Vierailija
5/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuko hyvin käyttämään? Sulkeeko ne ihan kaiken metelin?

Vähän huolestuttaa sekin, etten opeta nukkumaan ihan täydessä hiljaisuudessa =)

ap

Vierailija
6/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä lapset ainakin ovat nukkuneet tyytyväisenä ne päässään, eivät kummastelleet asiaa millään lailla.

2

Vierailija
7/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulen kyllä, että ne päässä voi olla aika vaikea nukkua. Ovat siis ihan tavalliset kuulosuojain möllykät lasten koossa.

Eikä naapurin aikuisia keskustelu aiheesta kiinnosta, niin nuo möllykät tuntuu ainoalta ratkaisulta.

Vai löytyiskö jotain vähemmän möllykkää ratkaisua? Kaikkea valmis olen kokeilemaan, rukoiltukin jopa on!

ap

Vierailija
8/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään kuulosuojaimet eivät sulje ulkopuolelleen kaikkea ääntä. Et siis totuta lastasi nukkumaan täydessä hiljaisuudessa, vaikka suojaimia käyttäisittekin. Suojaimien luonteeseen kuuluu, että niiden pitää päästää lävitseen ns. " tavallinen puhe" . Ne siis leikkaavat vain matalat ja hiljaiset ja korkeat tai kovat äänet pois. Näin ne ovat turvallisia esim työmailla, ja samoin toimivat tietysti lastenkin kuulosuojaimet.

Möykkysuojainten, joilla nukuuu hienosti selällään muttei ehkä kyljellään, lisäksi on tietysti olemass korvatulppia. Oikean kokoisina ja valvotusti niitä voinee käyttää lapsellakin. Itse kyllä inhoan korvatulppia niin, että luulen lasten sittenki nmieluummin pitänäv möykkysuojaimia.

Vierailija
9/9 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvike on lähempänä kuin K-rauta, joten katsonen sieltä ensin.

Korkeiden äänten sulkemisesta tässä eniten on kyse. Toinen naapuri jää kohta kuuden viikon vuosilomalle, ja sitten soi sirkkelit ja porat aamusta iltaan heidän pihallaan, joten työmaamöykkääkin luvassa.

Möllykät kuulostavat helpommilta asentaa ja turvallisemmilta käyttää, joten kallistunen niihin.

Minua ei henkilökohtaisesti kumpikaan melu häiritse, muuten kuin että lapset saisivat päiväunensa.