Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos meikkaa hammaslääkäriin?

Vierailija
11.02.2023 |

Häiritseekö meikkivoide jotenkin hammaslääkärin työtä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hammaslääkäriltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa.

Vierailija
4/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa.

Miten?

Vierailija
5/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hammaslääkäri on komea mies, kannattaa meikata 7 tuntia, jos on suomalainen rumilus, mene suoraan sängystä nousseena, ei se kuitenkaan mitään meikkiä noteeraa.

Vierailija
6/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkäri sotkee huulipunat, eli jos laitat niin laita vaan siellä alhaalla oleviin karvasiin huuliin

Vierailija
7/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hammaslääkäri on komea mies, kannattaa meikata 7 tuntia, jos on suomalainen rumilus, mene suoraan sängystä nousseena, ei se kuitenkaan mitään meikkiä noteeraa.

Mitä yrität vihjaista. Eikö suomalaisista löydy komeita?

Vierailija
8/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna haittaa kyllä, sitä ei mielellään, kiitos! Muuten kaikki meikit ok. Huulipuna tarttuu suojahanskoihin ja leviää pitkin potilaan naamaa + peiliin ja muihin instrumentteihin - jos sitä pitää varoa niin menee työ hankalaksi. Kiitos. :)

Vierailija
9/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa.

Miten?

vtuttaa, se luistaa kun yritää vetää poskee

Vierailija
10/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo meikki auttaa jos perkeleesti pelkää?

Vierailija
11/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hammaslääkäri on nuori, fiksu eikä hassumman näköinen, meikkaan ja laitan hiukset viimoisen päälle, eihän sinne nyt Petolinnun arkiberseellä voi mennä, entinen oli sellainen puolikalju vässykkä, tuskin sanaa suusta tuli, hänen kanssaan tulikin pieni "konflikti", kovakourainen Baskiainen, kysyin suoraan, EIKÖ HOMMA OLE OIKEIN HANSKASSA, onneksi on jo häippässyt pois.

Vierailija
12/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle monet hammaslääkärit aina että: "Pyyhitkö ton huulilunan pois tai se on poskilla." Usein muistan jo pyyhkiä ennen vastaanottoa.

Yks vielä oikein muistutti kun oli valmis että: "Mä vähän sotkin sun meikit nyt." No hui kauhistus. Saunapuhtaanako pitäisi tulla vastaanotolle.

Vierailija
13/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle monet hammaslääkärit aina että: "Pyyhitkö ton huulilunan pois tai se on poskilla." Usein muistan jo pyyhkiä ennen vastaanottoa.

Yks vielä oikein muistutti kun oli valmis että: "Mä vähän sotkin sun meikit nyt." No hui kauhistus. Saunapuhtaanako pitäisi tulla vastaanotolle.

Mitä vikaa on saunapuhtaassa ihmisessä, saako hän huonompaa kohtelua/palvelua kuin meikattu?

Vierailija
14/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hammaslääkärin työmaa ole sellaisessa paikassa, johon harvemmin kukaan meikkiä laittaa.

Vierailija
15/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan rupea meikkejä pesemään. On minulla huulipunatkin joskus levinnyt pitkin kumihanskoja, mutta.

Vierailija
16/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide ja huulipuna ei oikein sovi sinne. Paitsi jos huulipunaa jää vahingossa vähän.

Vierailija
17/17 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat meikkivoidetta hampaisiin niin varmaan häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän