Rapumies huippuvaikea
Rapumies on vaikein tapaamani mies. On joskus hurmuri. Toisena päivänä murjottaa,ei puhu,ei mitään. Lyö kamalan panssarin ympärilleen. Vaihdan helppoon Kalat mieheen.
Kommentit (31)
"Crab people, Crab people. Taste like crab, talk like people."
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Olen ollut naimisissa jo kymmenisen vuotta oman rapumieheni kanssa ja sen avoimempaa, iloisempaa ja "helpompaa" tyyppiä on vaikea löytää.
Hölmöt uskovat horoskooppeihin. :)
Sama täällä <3 Samalla olen itsekin rentoutunut, kun toisen kanssa on vaan niin helppo olla. Aiempi (jousi)mies oli niin raskas dramaqueen, että usein ihmettelen, miten voikin toisen kanssa olla näin mutkatonta ja hauskaa.
Tuo äitijuttu pitää niin paikkansa! Tunnen monta rapumiestä jotka asuneet ikänsä äitinsä nurkissa lellittävinä. Ja kun äiti kuolla kupsahtaa etsii gubbe itseään vanhempia naisia hoivaamaan. Liitto kestää minkä kestää, viikon, joskus jopa vuoden.
Onko rapumiehen isä vai äiti rapu? Uskon että tuollainen mutantti on vaikea.
Mun rapumieheni on "kodinhengetär". Tekee paljon kotitöitä, hoitaa kodin asioita ja arvostaa kotia. Keksii ihania yllätyksiä. On kyllä määräileväkin, mutta itse olen niin joustava, että hyvin tullaan toimeen. Pahimmat särmät hiottu pois molemmista.
Tuo on NIIN totta tuo ap:n kuvailema rapumies! Pyörin juuri tuollaisen raputyypin kanssa menneisyydessä. Oli muka oikea hurmuri, mutta mielialat vaihtui alta aikayksikön ja sitten taas murjotti tai häipyi omille teilleen. Petti niin paljon kuin kerkesi. Hulluinta oli, että änkesi koko ajan minun sukulaisteni ja tuttavieni seuraan kutsumatta ja esitti niin hurmaavaa, mutta minä en saanut tutustua hänen omaisiinsa.
Nykyinen mieheni om kaurismies ja kiltti, avoin ja huomaavainen eli sanalla sanoen hyvä mies.
Kukaan ei ole astrologiselta kartaltaan pelkkä rapu!
Mitähän, jos ap saisitkin tietää , että miehesi onkin oikeasti vaikka vaaka?
.ittu teiän kanssa. Tämä vesimies avaa kolmannen oluen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole astrologiselta kartaltaan pelkkä rapu!
Täällä yksi "rapunainen" jolla kuu jousimiehessä ja nouseva merkki vaaka. Kartalla paljon ilma- ja tulimerkkejä, joten en ole milloinkaan tunnistanut itseäni kovin rapumaiseksi vaikka joitain niitäkin piirteitä löytyy. Enemmän koen olevani jousimies
Äitini toinen aviomies; rapu :/ Töitä teki ja tienasi (se kompensoi hyvin sitä kaikkea muuta sontaa) mutta illat jurotti omissa maailmoissaan, napsutteli muutaman paukun (raskas ja stressaava johtotason työ, muka) ja tuijotti mitä minä teen. Vahti ja kyyläsi.
Jos äidille jotain omia juttuja kerroin, oli heti, että mitäs siellä puhutaan?
Tympeä ja ykstotinen, ainoa mikä sitä nauratti suuresti, kun se piereskeli, heilautti samalla jalkaansa ja sanoi, että laitetaanpas tässä jarrua päälle, kun niin hyvin luistaa.
Hyi olkoon mikä kuvatus. En voi ymmärtää millä se äidin hurmasi vanhempieni eron jälkeen, vei tietty ravintoloihin ja rahallahan saa ja hevosella pääsee.