Nyt tiedän mitä tarkoittaa
" hengittää helpommin" . Mulla vissiin purkautui joku vanha traumaattinen kokemus yöllä ja sen jälkeen olin koko seuraavan päivän ihan ihmeissäni, miten helppo on hengittää. Koko rintakehän alue oli aivan erilainen kuin normaalisti. Nyt on sitten palattu perusolotilaan. Mietin vaan että tunnistaako kaikki muut paitsi minä vaihteluja tässä asiassa? Mies sanoi ainakin ettei..
Kommentit (5)
Vastikään on muutamia traumoja purkautunut. Ja hengitys on helpompaa.
Ja sen lisäksi muutama muu fyysinen krooninen vaiva oli saman tien tiessään! Tai oikeammin, tuli hirvee migreeni, ja nukuin yön yli, ja sen jälkeen oli kuin raskas paino olisi otettu rinnan päältä pois, ja fyysiset vaivat tiessään!
[/quote]
Millaisesta asiasta oli kohdallasi kyse?
[/quote]
En oikein tiedä mistä siinä oli kyse. Heräsin yöllä likomärkänä, olin mm. purrut itseäni sormeen. En muista enää unta. Tai ehkä voisin muistaakin, mutten taida haluta. Sitten kun olin vaihtanut vaatteet menin takaisin sänkyyn makaamaan ja rupesin ihmettelemään todella omituista, kevyttä oloa. Ja miten henki kulki kuin vettä vaan.
ap
paino olis nostettu rinnan päältä. Tai paremmin kuin kivi olisi pudonnut sydämeltä. Nyt tiedän mitä myös tuo sanonta tarkoittaa. ap
Ap:llä siis kesti päivän ja nyt kun ollaan taas takaisin normaalissa niin huomaa miten tällä lailla hengittäminen väsyttää! Mietin että miten kauan pitää tehdä töitä ennen kuin happi kulkee jatkuvasti noin helposti. Jos se on mahdollista.
ap
kun joku suuri ahdistus on lauennut..
Millaisesta asiasta oli kohdallasi kyse?