Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen aikuisen

Vierailija
28.04.2008 |

seksuaalinen käyttäytyminen voidaan määritellä epänormaaliksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisi kuvitella silloin kuuluvansa hyvin marginaaliseen ryhmään - jos siis ryhmään kuulumisen kriteerinä on kastelierojen tunkeminen anukseen.

Vierailija
2/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensähän ihmiset lähtevät hakemaan näitä " normaaliuden rajoja" lähinnä puolustaakseen omaa näkemystään siksi " oikeaksi" .

Parisuhteessa on ongelma, jos toinen painostaa seksiin tai haluaa pakonomaisesti seksiä, toisen osapuolen tunteista välittämättä. Parisuhteessa on myös ongelma, jos toinen ei halua juuri lainkaan seksiä.

Nuorempana saatoin harrastaa seksiä jopa 8 kertaa päivässä - joko yhdynnän muodossa tai masturboiden, enkä ajatellut koskaan, olenko epänormaali. Parisuhteessa mieheni olisi taatusti ahdistunut, jos painostaisin häntä yhtymään minuun päivässä 8 kertaa (mitä en todellakaan tee). Oleellista ei silloinkaan olisi minusta keskustella siitä, kumman meistä näkemys olisi se NORMAALI, vaan miten me pääsisimme tästä ongelmasta eteepäin, vaikka kompromissin tekemällä. Ja sitten ehkä pitäisi pohtia mihin tarpeeseen minä haluaisin 8 yhdyntää päivässä. Miksi minulla olisi tällainen pakkomielle kahdeksasta yhdynnästä, mitä se minulle antaisi, miksi ylipäätään tuntisin tarvetta laskea yhdyntäkertoja? Pelkäisinkö, että vaikkapa jos rakastelisimme vain kerran päivässä, mieheni jättäisi minut? Tai ajattelisi jotain muuta kuin minua? Vai ajattelisinko minä sitten jotain muuta? Ja jos näin, niin mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuo 1-4 kertaa vrk:ssa seksiä on ihan normaalia. Mun miesystävän mielestä oli pervo-friikki, hänelle normaalia oli kerran kuussa :)

Joten, siksipä erosin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi