Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tuli

28.04.2008 |

ja nyt mietin että mistä löytäis voimaa että jskais 3:n lapsen kaa? =( ja tappelu vielä tulossa kenen luona tuo yhteinen muksu asuu. on tää niin perseestä taas. =/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa sinulle, ystäväiseni, että ihminen voi hyvinkin muuttua ja minunkin perhekeskeinen mieheni halusi erota, kun oli masentunut. .

Vierailija
2/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei oo se pointti täällä. kyllä mä oon virheitä tehny. enemmän ku tarvis. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään et siinä menetä, päinvastoin, voit saada paljonkin hyvää aikaiseksi ihan vaan omalla käytökselläsi. Vanha sananlaskukin sanoo, että kun kaksi tyhmää kohtaa, viisaampi väistää...

Vierailija
4/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoo sitten yritti itsaria ja ei paljon lapsiaan ajatellut. Huoh, mikä älypää!

Vierailija
5/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten emni oikein mutta ikää mul on 24v ja kauppis jäi kesken.

Vierailija
6/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 7 on typerä yleistäjä, erittäin konservatiivinen ihminen, jonka mahdolliset lapset eivät saa lainkaan käsitystä sanasta; empatia. Mikä sua mättää? t ei ap

Vierailija
7/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii? ja tästä vasta tykkäät..autokoulukin jäi kesken.

Vierailija
8/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jostain tosi paha olo, kun täällä muita mollaa, oliskohan lapsettomuuslääkityksellä tai sit kakarat ja ukko pottuilee. .

Vierailija
9/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prin viikon takainen itsemurhayritys ja nyt ero, kuulostaa todelliselta riskitilanteelta lasten kannalta. Pyydä apua lastensuojelusta, jos isälle jääminen ei ole vaihtoehto. Voimia ja parempia päiviä!

Vierailija
10/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Prin viikon takainen itsemurhayritys ja nyt ero, kuulostaa todelliselta riskitilanteelta lasten kannalta. Pyydä apua lastensuojelusta, jos isälle jääminen ei ole vaihtoehto. Voimia ja parempia päiviä!

Vierailija
11/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nää läskit av mammat taas iloistui haukkumaan toista jolla on ero edessä. Itse katselevat läpi sormiensa kun ukko juoksee vieraissa...tai ei ainakaan koskaan kotona ole. Sitten katkerana tulevat tänne haukkumaan kaikkia muita. Voih teitä säälittäviä akkoja!

Vierailija
12/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein sama, olin vuoden nuorempi kun erosin. Ei ollut kuin lukio käytynä, pari pientä lasta. Olin masentunut, itsetuhoinenkin.

Onneksi uskalsin puhua asiasta neuvolassa. Sain kodinhoitajan käymään meillä kerran vuodessa. Jaksoinkin sitten jo vuoden päästä mennä opiskelemaan. Nyt olen jo kolmekymppinen, tienaan enemmän kuin keskivertosuomalainen ja olen lapsineni ihan tyytyväinen nainen.

Sieltä suosta voi myös nousta!

Vierailija
13/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla melkein sama, olin vuoden nuorempi kun erosin. Ei ollut kuin lukio käytynä, pari pientä lasta. Olin masentunut, itsetuhoinenkin.

Onneksi uskalsin puhua asiasta neuvolassa. Sain kodinhoitajan käymään meillä kerran vuodessa. Jaksoinkin sitten jo vuoden päästä mennä opiskelemaan. Nyt olen jo kolmekymppinen, tienaan enemmän kuin keskivertosuomalainen ja olen lapsineni ihan tyytyväinen nainen.

Sieltä suosta voi myös nousta!

Vierailija
14/14 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerran VIIKOSSA tietysti. Sori, en käytä suomea esim. töissä laisinkaan ja vähän sekoilen. :D

21