Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikäsi ja onko sinulla kaulassa jo ryppýjä? siis sellasia poikkiketjuryppyjä tms.

Vierailija
28.04.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17 vuotias hoikka nuori nainen ja aina on ollut yksi poikittainen viiva kaulassa. Eli kait ihan normaalia on. :)

Vierailija
2/7 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkivekkejä ei ole kuin 1 (ollut jo teini-iässä) mutta nyt on tullut 1 m2 kokoinen alue jossa on ohuenohuita pystyryppyjä. Decoltessa ei ole vielä mitään.

53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset poikittaiset viivat tule " läskistä" (kuin vauvoillakin on). Siis kuten jos istuu lysyssä, niin mahan taittumiskohtaan jää se viiva joksikin aikaa. Kaulassa ei todella ole mitään poikittaisia viivoja ?!?

t. 29v.

Vierailija
4/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ollut edes " läski" . Ne on taiveryppyjä ja tulee siitä, että päätä taivutetaan alaspäin kuten esim lukiessa tai piirtäessä tai näppistä katsellessa tekee.

Olen aina lukenut paljon.

Vierailija
5/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

Vierailija
6/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani huomasin, että oli yhtäkkiä ilmaantunut sellaista kurttua kaulaan, ikää 38 hänellä.. :-(

Vierailija
7/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole (27v), eikä myöskään äidilläni (50+). Niitä ei tule päätä alaspäin taivuttaessakaan, ellei paina leukaa ihan rintaan kiinni. Olen pitkäkaulainen, onkohan sillä merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän