Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paikalla MYÖHÄSTELIJÖITÄ?

Vierailija
28.04.2008 |

Ystäväni on krooninen myöhästelijä. Ei koskaan saavu ajoissa sovittuihin tapaamisiin. Se todella ärsyttää, kun itse on ajoissa paikalla. Saattaa myöhästyä pari tuntiakin jos on sovittu jokin tietty tapaamisaika. Hän ei kerta kaikkiaan ymmärrä, että minulla/meillä saattaa olla sovittu jotain muuta menoa myöhemmäksi. Mitään syytä myöhästelyille ei useinkaan ole, ei vaan " keretty aiemmin kun " mikko halusi leikkiä ensin legoillaan.." Tai vastaavia syitä.

Olen varovasti sanonut, että meillä on sinä iltana muuta menoa, mutta ei.

Haluaisinkin kysyä, teilötä myöhästelijät, miksi on niin vaikeaa olla ajoissa paikalla? Ja miettiä jo etukäteen aikataulu, jos tietää menevänsä jonnekin?

Miten teidän lapset yleensä kerkeää kouluun ajoissa, tai itse kerkeätte töihin, kun olette AINA myöhässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menin kampaajalle sovittuna aikana heti aamusta (mutta ei kukonlaulun aikaan) ja eipä ollut tyyppiä edes paikalla. Ei edes pahoitellut, tuli 20 minuuttia myöhässä. Olisin muuten lähtenytkin jo pois paikalta ja perunut ajan, mutta äitini oli antanut mulle lahjakortin ko. kampaamoon.

Vierailija
2/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jatkuvasti myöhästelee. Ja toisekseen jos itse on valmis klo 14, kuten on sovittu, ei se tee etuajassa olevaa pilkunnussijaa.

ei nro11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auiheesta olikin jo näköjään toinenkin aloitus! Joku muukin huomannut saman asian!

-1-

Vierailija
4/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan elämä niin suorittamista, että kun lähtee sit " vapaalle" ystävän kanssa niin samalla unohtaa aikataulut ja puoli tuntia ei tunnu missään.

Nyt olen pyrkinyt parantamaan tapani, sillä tiedän myös, kuinka ikävä on odotella ystävää yksinään epämääräinen " tulen ihan kohta" -aika.

Pikkulapsiaika nyt vaan on sellaista hektistä useamman lapsen kanssa.

Ehkä tää ystäväsi on liian vähän kasvattava äiti, joka antaa lapsen pompotella? Tai sitten hän on väsynyt ja uupunut ja kenties masentunut, eikä selviydy arkipäivän askareista saati lähdöistä. Tai sitten vaan

ei välitä.

Tee joskus ystävällesi oharit. Ehkä se sitten uskoo.

Vierailija
5/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tulkaa ihan milloin vain.."

Ei ole kyse masennuksesta tms. hän vain on sellainen, mutta miten ihmeessä saan hänet ymmärtämään, että joskus voisi katrsoa kelloa, kun on sovittu jotain?!

Vierailija
6/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos ja kun ystävä myöhästyy, niin pakotat silti lähtemään klo 18, tai jos ei ole saapunut siihen mennessä, niin sitten vaan kylmästi et avaa ovea, lähet sinne kauppaan ulos tms. Tai jos avaat, niin sanot, että sori, nyt ei enää käy. Lapset menevät nukkumaan jo, koska huomenna on aikainen herätys.

Tai sovit treffit johonkin julkiselle paikalle.

Vierailija
7/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he kutsuvat meitä kylään heille, niin vastauis on " milloin vaan.."

-1-

Vierailija
8/8 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7