Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitää " kotikonsteja" kohdun limakalvon paksuntamiseen?

Vierailija
27.04.2008 |

Minulla oli kemiallinen raskaus tässä jokin aika sitten ja luulen, että syy miksi alkio ei kiinnittynyt, oli kohdun ohut limakalvo.

Voiko syömällä/juomalla jotakin paksuntaa sitä? Milloin voi mennä lääkäriin tällaisen epäilyksen takia, tai siis kuinka paljon yritystä pitäisi olla takana. Me olemme yrittäneet vauvaa vasta muutaman kuukauden.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä, perustuuko se mihinkään todelliseen tehoon. Voithan kokeilla, ei siinä mitään menetä.

Vierailija
2/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi söin raskautta suunnitteleville/raskaana oleville tarkoitettuja Multitabseja. Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen kahden kuukauden kuuri ja tärppäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa omat " kokemukseni" aiheesta. Mulle tehtiin PAS:sejä (pakastetun alkion siirtoja) sekä omaan luonnolliseen kuukautiskiertooni että hormoniavustettuihin kiertoihin. Luonnonkierron PAS:seissa ultrattiin pari päivää ennen ovista ja kerran kävi niin että kohdun limakalvo oli surkean ohut (5,8 mm). Vetelin sitten greippimehua, E-vitamiinia, tummaa suklaata ja pienen määrän punkkua nuo muutamat illat ja kappas - siirrossa limakalvo oli lähes 9 mm, mikä oli lekurin mukaan jo pieni ihme. Itse jaksan kyllä uskoa että näillä kikkaskonsteilla on vaikutusta :)

Vierailija
4/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa omat " kokemukseni" aiheesta. Mulle tehtiin PAS:sejä (pakastetun alkion siirtoja) sekä omaan luonnolliseen kuukautiskiertooni että hormoniavustettuihin kiertoihin. Luonnonkierron PAS:seissa ultrattiin pari päivää ennen ovista ja kerran kävi niin että kohdun limakalvo oli surkean ohut (5,8 mm). Vetelin sitten greippimehua, E-vitamiinia, tummaa suklaata ja pienen määrän punkkua nuo muutamat illat ja kappas - siirrossa limakalvo oli lähes 9 mm, mikä oli lekurin mukaan jo pieni ihme. Itse jaksan kyllä uskoa että näillä kikkaskonsteilla on vaikutusta :)