Onko mitää " kotikonsteja" kohdun limakalvon paksuntamiseen?
Minulla oli kemiallinen raskaus tässä jokin aika sitten ja luulen, että syy miksi alkio ei kiinnittynyt, oli kohdun ohut limakalvo.
Voiko syömällä/juomalla jotakin paksuntaa sitä? Milloin voi mennä lääkäriin tällaisen epäilyksen takia, tai siis kuinka paljon yritystä pitäisi olla takana. Me olemme yrittäneet vauvaa vasta muutaman kuukauden.
Kommentit (4)
lisäksi söin raskautta suunnitteleville/raskaana oleville tarkoitettuja Multitabseja. Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen kahden kuukauden kuuri ja tärppäsi.
voin kertoa omat " kokemukseni" aiheesta. Mulle tehtiin PAS:sejä (pakastetun alkion siirtoja) sekä omaan luonnolliseen kuukautiskiertooni että hormoniavustettuihin kiertoihin. Luonnonkierron PAS:seissa ultrattiin pari päivää ennen ovista ja kerran kävi niin että kohdun limakalvo oli surkean ohut (5,8 mm). Vetelin sitten greippimehua, E-vitamiinia, tummaa suklaata ja pienen määrän punkkua nuo muutamat illat ja kappas - siirrossa limakalvo oli lähes 9 mm, mikä oli lekurin mukaan jo pieni ihme. Itse jaksan kyllä uskoa että näillä kikkaskonsteilla on vaikutusta :)
voin kertoa omat " kokemukseni" aiheesta. Mulle tehtiin PAS:sejä (pakastetun alkion siirtoja) sekä omaan luonnolliseen kuukautiskiertooni että hormoniavustettuihin kiertoihin. Luonnonkierron PAS:seissa ultrattiin pari päivää ennen ovista ja kerran kävi niin että kohdun limakalvo oli surkean ohut (5,8 mm). Vetelin sitten greippimehua, E-vitamiinia, tummaa suklaata ja pienen määrän punkkua nuo muutamat illat ja kappas - siirrossa limakalvo oli lähes 9 mm, mikä oli lekurin mukaan jo pieni ihme. Itse jaksan kyllä uskoa että näillä kikkaskonsteilla on vaikutusta :)
mutta en tiedä, perustuuko se mihinkään todelliseen tehoon. Voithan kokeilla, ei siinä mitään menetä.