vappu tulossa..vappu suunnitelmia?
Ensimmäistä odottelen..29+5.. vapuks lupas hyviä kelejä ja tekis mieli lähtee ulos ' ' juhlii' ' vaikka ternssille istumaan tai baariin tai jotain.. sain mieheltäni vastaukseksi että ei ne ole raskaana olevien paikkoja! onko kaikki samaa mieltä? en tietenkään nauttisi alkoholia vaan menisin ihmisten ilmiolle kun se on vielä mahdollista, ennen perheen lisääntymistä.
Haluaisin mielipiteitänne asiaan että onko raskaana oleva isomahainen nainen yö elämässä kamala näky??!!?? eli pitäsikö jäädä vain suosiolla yksin kotiin?
Kommentit (6)
Tottakai voit lähteä. Ja nykyään vielä hyvä kun ei tarvii ihan savussa istua koko iltaa, vaikka baariin lähtiskin. Helppohan se on miehen sanoa, mikään ei estä häntä terassilla istumasta. Kamala näky on odottavat äidit alkoholia juomassa tai tupakkaa polttamassa, ei baarissa saati terassilla olo ole keneltäkään pois.
Itse käyn lasten kanssa aattona kaupungilla kääntymässä ja vappupäivänä perinteiselle picnikille.
Tipy+tytöt 2½v ja 1v3kk sekä tulossa rv 23+3
Totta kai voit juhlistaa vappua. Itse olen jokaisessa odotuksessa käynyt ravintolassa ja vieläpä milleniumia juhlistin 4 päivää ennen synnytystä.
Hauskaa ja lämpöistä vappua kaikille!
Moschino 3 lasta + rv12
Itse olin esikoista odottaessa monia kertoja ravintolassa iltaa viettämässä mahani kanssa.
Kaksi päivää ennen kuin lapsi syntyi olin luokkatapaamisessa ravintolassa pilkkuun asti :) Alkoholittoman voimalla tietty
En nyt sano, että mene tai jätä menemättä, teet niin kuin itse parhaalta tuntuu. Omien voimien ja halujen mukaan. Turha sitä miehen tuomion taka on pahalla mielellä jäädä kotiin. Jutelkaa asiasta ja pyydä siltä perustelut, mikset voisi lähteä (nyk. savuttomat tilat ja jos limulinjalla on, ei vauvalle ole haittaa kuin korkeintaan valvomisesta). Itse olin viikko sitten juhlimassa ystävieni syntymäpäiviä ja päätettiin miehen kanssa lähteä heidän seurassaan baariinkin. Yöllä puoli kahden aikaan alettiin suuntaamaan kotia kohti, kun mua rupes väsyttää. Oli kiva reissu. Muutamat kummeksuvat (ja ehkä parit paheksuvatkin) katseet tuli, muttei itteä haitannu. Ja viimeisiä viikkoja viedään, joten mahaa ei voi olla huomaamatta ;)
JN + masukaveri 39+0
Muistan, kun en oikein tiennyt ekassa raskaudessani, että uskallanko mennä miehen tai ystävien kanssa mihinkään missä myydään alkoholipitoisia juomia ja koin pahaa omaa tuntoa sitten, jos menimme.
Nyt odotan kaksosia, masu pitkällä menisin joka paikkaan. Ja tosiaan limpparia tai alkoholitonta siideriä voisi nautiskella tai vaikka hyvät leivoskahvit:). Nykyraskaudessa ei iltaisin tule mentyä mihinkään, kun on tuo esikoinen, mutta kun kärsin unettomuudesta, niin sen puolesta voisin olla vaikka kuskina joskus:).
Tuplamasu rv 33+3
minä ainakin toissa kesänä esikoista odottaessa kävin terasseilla kaveriporukan kanssa limpparit juomassa ja bändejä kuuntelemassa :) mikäs siinä, jos itse vain jaksaa! ajattelin nytkin kesänä käydä jollain keikalla tms.
cec 21+1