Miksi sunnuntait
ovat niin masentavia, ei siis mitään tekemistä ja mikään ei huvita!
Muilla samanlaista?
Kommentit (15)
kun mulla on ollut aina tällaista sunnuntaina ja ei ole edes asuinpaikasta riippuvainen, samanlaista kaupungissa kuin maallakin, tosi tylsää! Maanantaina sitten taas kelpaa!
ap
Telkkarista ei tule mitään, kaupat ei ole auki, kaikki istuu kotona, ei ole mitään erityistä tekemistä. Lenkillekin jaksaa lähteä vain kerran. Voi kun tulis kesä. Voishan sitä vaikka leipoa jotain.
Lauantaina yleensä pesen ja sunnuntaisin mankeloin ja laitan ne kaappiin. Nyt istun tässä oottamassa Formulaa.
Lapsena lauantai oli karkkipäivä, ja kauppapäivä, ja sauna illalla tietysti, jotain hyvää iltaruoaksi, ja limpparia. Sunnuntai sitten se tylsä päivä ennen työviikkoa taas. En tykkää Sunnuntaista. Enkä formuloista.
Kuka sen sanelee että sunnuntain pitää olla se tylsä?
karkit ja sauna auttaa olotilaani!
Lohdullista kuulla että muillakin on samanlaista sunnuntaitylsyyttä!
...joka on jäänyt koulukiusauksen ajoilta = huomenna se helvetti taas alkaa (vaikkei enää alakaan).
Todella aneemisia päiviä. Olin kans koulukiusattu ja sunnuntait olivat piinaa kun tiesi maanantain taas tulevan.
en ole koskaan ajatellutkaan, että sunnuntait olisi jollekin tylsiä!
Minusta on ihanaa, kun voi leipoa ja tehdä valmiiksi alkuviikon ruoat valmiiksi, jotta ei tarvi töiden jälkeen kokata. Ja teen myös sunnuntaisin parempaa ruokaa.
Ja vain sunnuntaisin on aika maksaa laskuja, järjestää omia papereita, siivota jonkun kaapit, tehdä pihahommia... Jos ei sunnuntaita olisi, niin elämäni olisi yhtä kaaosta.
Olen itse ollut myös koulukiusattu mutta näitä kahta asiaa en ole ikinä yhdistänyt toisiinsa.
Voisi juontaa kouluajoista tämä sunnuntaitylsyys!
ap
Vierailija:
...joka on jäänyt koulukiusauksen ajoilta = huomenna se helvetti taas alkaa (vaikkei enää alakaan).
Teillä tylsistyneillä ei taida olla lapsia, ystäviä, harrastuksia, kirjoja, leffoja, musiikkia, töitä, askarreltavaa tai ylipäätänsä elämää?
Voin käsi sydämellä sanoa, ettei multa ole koskaan 32-vuotisen elämäni aikana tekeminen loppunut tai ollut tylsää. Mutta olenkin ainoa lapsi, joka on pienestä pitäen keksinyt omat leikkinsä ja viihdyttänyt itseään mielikuvitusjutuilla eikä odottanut jonkun sanovan, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.
Anteeksi, mutta oletko sairastunut oikeaan masennukseen vai puuttuuko sinulta täysin luovuus ja mielikuvitus? Tekemistä riittää niin kauan kuin aivot toimivat ja jaksaa niitä käyttää, ellei ole vakavasti sairas.