Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

melba!

26.04.2008 |

Mainitsit tuolla av:n puolella ostaneesi teidän pojalle Eccon ensiaskelkengät, saakos udella minkälaiset ostit?

Itse pähkäilin pitkään ensiaskelkenkien kanssa (meillä 7kk tukea vasten kävelevä tyttö eli aika samanikäinen kuin teidän poika) ja päädyin lopulta ostamaan tällaiset Eccot http://www.ecco.com/fi/fi/mallisto/pienetlapset/4/pienetlapset/4/70921/…

En kyllä kaiken sen vääntelyn ja kääntelyn jälkeenkään ollut aivan varma oliko noi nyt sitten hyvät. Noiden lisäksi ostin Superfitin sandaalit, jotka täyttivät selvästi kaikki hyvän kengän kriteerit ja niiden löytymisestä olin kyllä tosi tyytyväinen! :) Nyt tarvittaisiin enää ne ihanan lämpimät säät, jolloin sandaaleja voi käyttää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ostaneeni jotkut viime vuoden mallia olevat täydellä hinnalla... En kyllä ole varma. Sellaiset tumman suklaanruskeat oli ja kärjessä oli kans vähän tuon tapaista vahviketta, kuin joista laitoit linkin. Siitä epäilin, että oli viime vuoden mallia, kun oli vaan kahdet ja kokoa 19 Stockalla jäljellä.

Meillä kriteerinä oli, että sai laitettua pojan jalkaan - pojalla joku himo pistää varpaat kippuraan, kun laitetaan kenkiä jalkaan, niin puolet kengistä ei mene sinne päinkään, jollei ole just hyvät. Bundgaardit ja Eccot tuntui menevän, johtuisikohan siitä, että on vähän liukkaammat vuoret.

Vierailija
2/2 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin pojalle niitä vaaleansinisiä. Olen vaan jo pyöritellyt kädessä niin monia kenkiä että en enää tarkkaan muista, mutta ei niistä ainakaan mieleen jäänyt mitään huonoja puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla