G: VappuBudjettisi?
Eli paljonko olet varannut rahaa vappuun? lapsien ilmapalloon/palloihin, ruokailuun, ulkona syömisiin, muihin vappukrääsiin?
Kommentit (12)
Ostan uuden mekon max. 30 e.
Juomat aatoksi 20 e.
Baariin max 15 e.
Piknikin eväät max 20 e.
Mahdolliset taksit max 30 e.
Pienillä rahoilla on pakko selvitä...
emme syö mitenkään erikoisesti, eikä missään ulkona.
Vappupallot ostettiin lapsille tänään Citymarketista, 5¿/kpl (isot pallot). Lisäksi ostetaan ilmapalloja ja serpentiiniä, menee varmaan 5¿. Yhteensä nämä koristeet siis 15¿.
Ruokaan laitetaan vielä varmaan 50¿ viini mukaan lukien, pakastimessa ja jääkaapissa/kaapissa on jo aika paljon mitä tarvitaan. Ei käydä ulkona syömässä, vaan kokataan itse.
Pallojätskit ostetaan koko perheelle vappupäivänä, siihen menee 8¿.
Eli kutakuinkin 73¿ olisi budjetti :)
meillä lasten vappukrääsään menee max 10 e. Siinäpä se. Ja olen töissä koko vapun ajan. taitaa mennä tulon puolelle...
sellainen iso lapselle (maksoi mitä vaan, tyttö saa itse valita) ja hattara täytyy saada. Eli halvalla päästään.
2 lasta+2 aikuista
Vappupallot lapsille 8¿
naamiaisasuihin kankaat ym. tarvikkeet n. 20¿
Vappupäivänä torille ja lasten tapahtumaan eli siellä ongintaa, vohvelit ja karkkia yms. Menisköhän 20¿
Kotona sitten normieväät eli niihin en kummempaa budjettia merkitse.
Miksi ette osta niitä palloja etukäteen cittarista/sotkasta tmv? maksavat murto-osan siitä mitä kaupungilla.
Ei mitään järkeä. Samoja palloja myydään marketeissa ja esim. Sotkassa pilkkahintaan siihen verrattuna, mitä torilla pitäisi maksaa.
pallot sotkasta 14 e, vappulounas jotain 100e. ilmapallot ja serpentiinit 5-10e. muut herkut n.50e.