Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkorasvasta...

26.04.2008 |

Eli nyt kun täällä etelässä tuo aurinko paistaa aikas pilvettömältä taivaalta ja vaunuttelulenkillä ei ole koko aikaa mahdollista pitää tyttöä (8kk) varjossa niin olen ruvennut miettimään aurinkorasvaa. Tyttö istuu rattaissa eikä kuomua saa suojaksi. Aurinkolasit on jo ja niitä pitää mielellään. Mutta eilenkin illalla posket hieman punoittivat, rasvasin ja aamulla oli normaalit.

Mutta voiko tämän ikäiselle laittaa aurinkorasvaa hiemna poskiin? Varmastikin sitä Kidds-rasvaa. Vai onko aurinko edes vielä niin voimakasta, että tarvitsee? Miten olette muut tehneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kohta 9kk tyttö ja hän on ottanut jo jonkin verran aurinkoa d-vitamiinin saannin takia (d-vitamiinit eivät ole sopineet hänelle).

En ole vielä laittanut rasvaa, mutta kyllä laittaisin jos hänen iho punottaisi. Kesällä kun aurinkoa tulee enemmän saatua niin suojaan hänet rasvalla ja nukutan tietenkin varjossa jos ulkona nukkuu.

Laita vaan eihän se haitallista ole, ja jos iho reagoi niin huomaat sen nopeasti.

Aurinkoisia päiviä.

Vierailija
2/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä suositella noin pienille. olikohan se virallinen raja 2 vuotta... siinä oli jotain ainetta joka ei ois hyväks noin pienille. netistä kai löytyy lisätietoa asiasta. itsekin kyllä oon ihmetellyt, että miksi noin pienille ei kehitellä mitään omia turvallisia rasvoja. kasvothan voi suojata vaikka lierihatulla. itse käytin viime kesänä meidän puolitoista-v.:lle karitevoita, jossa on luontaista uv-suojaa. se sopii vauvoillekin. ja sillä on monta muutakin käyttötarkoitusta. aivan ehdoton kuiville käsille. rasvan tuoksu ei ole mikään maailman paras, mutta suosittelen! http://www.ecosmet.net/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ensimmäinen asui ensimmäisen elinvuotensa Espanjan Malagassa ja minä laitoin kyllä aurinkorasvaa ihan pienestä pitäen. Lapsemme lääkäri määräsi rasvan ja ostin sen apteekista. Meidän neidille se ei ainakaan aiheuttanut mitään iho-ongelmia. Nyt asutaan täällä pohjolassa ja tarvetta aurinkorasvalle ei juurikaan ole mutta jos olisi - laittaisin kyllä meidän vauvalle.

Vierailija
4/4 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen vaihtoehto aurinkorasvalle on sinkkivoide.