Mistä ohuita trikoohousuja pojalle?
Poika on käyttänyt talven gollegehousuja hoidossa. Nyt tartteis siirtyä vähän ohuempiin housuihin, mutta mistä niitä saa? Tai mitä lapsilla on hoidossa jalassa tähän aikaan vuodesta? Ei ole vielä shortsikelit ja kesälläkin on välillä vähän viileämpää?
Tytöille on kaiken maailman legginsejä ja bootleg housuja ohuemmasta trikoosta, pojille tuntuu olevan vain sitä perinteistä gollegehousua?
Olen huomenna lähdössä etsimään, joten jos joku on nähnyt sellaisia jossain pääkaupunkiseudulla tai vaikkapa nettikaupassa, niin vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Etsin housuja siis kohta 3 v pojalle.
Kommentit (5)
collage-housuja ilman resoreita mutta turhaan :( Farkkuja ja reisitaskuhousuja onpaljon kaupoissa.
Itse etsin niitä loppu talvesta kevättä varten ja kyselinkin täältä. Tuli kaikki vinkit mitä tuli oli ohutta gollege housua ei trikoota. Lopulta ostin Anttilan tarjouksesta muutamat tyttöjen housut levenevällä lahkeella tummisiniset ja vaaleammansiniset. Niissä ei ollut mitään kuvaa. Talvella Dubaissa myytiin paljonkin sellaisia ohuita trikoopukuja mm. Cars ja Spiderman kuviolla joten ostin varastoon useita kokoja.
Viime vuonna meillä oli yhdet kirpparilta ostetut vaaleansiniset Girandola (kirjoitetaankohan noin) koon 74cm trikoohousut, mutta en tiedä onko niitä olemassa isompia.
gollegemalliset mutta froteeta, ihanan pehmoiset ja ohuet. Käsittääkseni vaatteita voi tilata myyjiltä myös suoraan, ilman kutsuja.
En ole ollut oikein innostunut noista kys.vaatteista ja kutsuillekin menin hiukka epäilevänä koska kuosit ei ole mun makuun. Mutta noihin yksivärisiin froteevaatteisiin haksahdin ;) niin pehmoisia ja ohuita, aivan varmasti mukavia lapsen päällä.
Itse ostin pojalle Lindexiltä tyttöjen pitkiksiä.
En tiiä saako niitä enää ilman lahkeissa olevia rypytyksiä. Mutta suoralla lahkeella ainakin nuo pitkikset ollu tosi hyvät.