Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rahat takuuvuokraan?

Vierailija
04.12.2008 |

Olen nyt avioliitossa. Ero olis edessä. Millä ihmeellä mä saan asunnon ku ei oo rahaa? Miehen rahoilla ollaan eletty. Tällä hetkellä mun tulot siis lapsilisä ja palkka n 500-600 euroa kk. Täytyykö mun jäädä tähän liittoon koska ei kertakaikkiaan ole rahaa maksaa esim takuuvuokraa ynm juttuja mitä muutosta tulee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kelalta tukiin yksinhuoltaja korotukset.....Ei kannata jäädä rahan takia paskaan liittoon

Vierailija
2/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mihin olisin muuttamassa vai siihen mistä olen pois muuttamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,ja yleensä heidän pitää myös muutenki auttaa muuttokustannuksissa.

Ainaki tämmönen meininki tampereella

Vierailija
4/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ei ole niin saat erossa puolet kaikesta teidän omaisuudesta, myös siitä mikä on pelkästään miehen nimissä.

Vierailija
5/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kotikunnan soskuun menet ja pyydät sitoumusta takuuvuokraan. Lisäksi voit saada muuttoautoon maksusitoumuksen. Näin kävi minulle.

Kun vaihdoin paikkakuntaa en edes käynyt uutta asuntoa katsomassa vaan sain kaupungin asunnon uudesta kunnasta, kaikki hoitui puhelinsoitolla ja vuokrasopimuksen lähettivät kotiin postissa allekirjoitettavaksi. Yksi ystävä kävi katsomassa asunnon puolestani ja sekin järjestyi.

Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen.

ps. Jos saat uudelta paikkakunnalta työpaikan työkkärin kautta saat työkkäristä muuttoavustustakin. Kerran olen saanut tällaisenkin ja se kattoi muuttokustannukset.

Vierailija
6/6 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äsken erottiin, hänellä tulot tällä hetkellä sairauspv-raha. sossu ei myöntänyt takuuvuokraan apuja eikä kyllä muutenkaan saanut mitään apuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi