Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsit että ärsyttää (ov)

Vierailija
24.04.2008 |

Minua 20v vanhemman työkaverini lapsi on menossa naimisiin. Työkaverini kysyi jo kuukausi sitten minua talkooavuksi häihin. Keksin tekosyyn menosta, ettei tarvitsisi mennä. Nyt työkaverini kysyi uudelleen suoraan, enkö millään tulisi. Hän tiestää, että menoni ei voi toteutua tuona viikonloppuna. Keksin uuden tekosyyn, en millään haluaisi uhrata vapaapäivääni ventovieraan häihin. Tuota poikaa en ole koskaan edes tavannut. Työkaverini on kyllä mukava ja ystävällinen ja ajattelee aina muita. Stressaa kovasti häistä. Juuri siksi hän haluaisikin minun tulevan- koska kahdella tarjoilijalla eivät pärjää ja koska hänen käy sääliksi työkaveriani, joka on lupautunut avuksi mutta ei tunne häissä muita. Itse en pidä tuosta työkaverista, jonka seuraksi hän minut haluaisi...

Itse maksoin tarjoilijat omiin häihini enkä pyytänyt ketään talkooavuksi...

Olenko kauhean paha ja itsekäs ihminen, jos kieltäydyn ilman oikeaa syytä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä mun mielestä käyttää hyväksi tuolla tavalla muita ihmisiä! Jos haluaa halvalla päästä häistä niin maistraattiin ja kakkukahvit sen jälkeen.

Vierailija
2/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään tapauksessa mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla asenteella älä sitten odota saavasi apua jos joskus mahdollisesti, ehkä kuitenkin itse tarvitset sitä

Vierailija
4/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvinkeittäjäksi ja tiskariksi lapsensa ylioppilasjuhliin. Ja siis alamme on kaukana tollasista. Kyllä jotenkin vähän loukkas, sinne kyökkiin vaan meette hommiin, te alaiset.

Yksi innokas meni.

Toisaalta sehän on vaan yksi ilta ja onhan se kiva katoa nuorta paria. Mutta kysäise mitä työkaveri lupaa sulle vastalahjaksi.

Jos et halua mennä, niin et mene. Ja turha kantaa syyllisyyttä, kait hän muitakin ihmisiä tuntee?

Vierailija
5/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työkaverin lapsen häihin avuksi... En varmaan itse pyytäisi, mutta saattaisin hyvää hyvyyttäni moiseen itse suostua. Voit kieltäytyä, jos siltä tuntuu, mutta hoida asia tahdikkaasti, koska työkaverisi ilmeisesti kokee ihan oikeasti olevansa vähän pulassa.

Vierailija
6/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvitse kyllä mennä

Vierailija
7/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin mennäkin, kannatan toisten auttamista. Tässä on vain ollut talven aikana niin paljon kaikenlaista, mm. isäni lähes menehtyminen ja pitkä toipuminen (vielä kesken), omat ja miehen terveyspulmat (nyt kaikki ok lapsettomuushoitoja lukuunottamatta), ystävien auttaminen mm. muutossa, ristiäisten järjestämisessä ja lastenhoidossa, että en jaksaisi vielä käyttää kokonaista päivää keittiössä vieraiden ihmisten häissä. Etenkin, kun syy on se, että kolmistaan pärjäisivät hyvin mutta minut tarvittaisiin neljänneksi ettei työkaverillani olisi ikävää, kun ei tunne keittiössä muita kuin tulevan anopin. Lisäksi matkat sinne ovat hiukan hankalat (ja kalliit) kun julkisilla joutuisin menemään.

Vierailija
8/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein hankalinta on se, että työkaveri on niin muita ajatteleva ja uhrautuvainen... ja itse en millään haluaisi käyttää päivääni tuohon. Koko päivä siinä kuitenkin menee...

Vierailija
9/9 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, että heiltä saisin apua silloinkin kun he joutuisivat uhraamaan yhden päivän elämästään minun takiani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi