Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies isyyslomalla

Vierailija
24.04.2008 |

Mitenkäs teidän muiden miehet viettävät isyyslomaansa ?

Täällä kirjoittaa pettynyt tuore äiti. Isää ei juuri ole näkynyt isyyslomalla kotona, hoitelee kaikenlaisia asioita ja puuhailee muita juttuja aamusta iltaan. Käytännössä ei ole ollut oikeastaan ollenkaan minun eikä vauvan kanssaa.

Olen kyllä niin pettynyt ja loukkaantunut että eipä ole kyllä hyvä alku tälle äitiydelle.

Sattuuko muilla olemaan asiat näin huonosti vai olenkohan ainoa.

Onneksi hän on lomalla vain viikon, pidempää en enää voisi katsella loukkaantumatta ja pettymättä lisää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietti molempien lasten aikaan ekat kolme viikkoa ja sit pari ylimäärästä vapaapäivää, me levitettiin patjat telkun eteen ja maattiin siinä kaikki, kateltiin telkkua ja syötiin rotinoita ja vauva tuhisi sylissä... sitten piti extrapitkät kesälomat, eli otti lomarahat lomina. no nyt lasten ollessa isompia, eli ei enää imetyksellä, niin hän otti vanhempainvapaata työstään hoitaakseen heitä kotona.

en osais edes kuvitella tollasta, että mies ei osallistuis, kyllä tässä talossa vaihtuis lukot aika pikaseen.

Vierailija
2/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan persettään nostanut mua auttaakseen, lomaili vaan... Sehän se onkin isyysloman tarkotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanopa miehellesi suoraan, että kaipaisit enemmän tukea/apua ja perheen yhteistä aikaa. miehet ei aina ymmärrä jos ei väännä rautalangasta, vihjailut harvoin menee perille. joskus myös miehillä ottaa aikansa kasvaa isyyteen, onko teillä ensimmäinen lapsi kyseessä?

meillä mies on osallistunut kyllä ihan kiitettävästi vauvanhoitoon sekä etenkin viettänyt aikaa esikoisen kanssa kun olen itse ollut aika kipeä synnytyksen jäljiltä. myös kotitöitä on tehnyt ja laittanut meille ruokaa. toki puuhailee myös omia juttujaan, mutta tarvitseehan jokainen myös omaa aikaa välillä hengähtää.

tsemppiä teille!

Vierailija
4/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen viikon tutuistumme uuteen perheenjäseneen. Mies kävi kaupassa ja ulkoili vanhemman kanssa. Vaihtoi yöllä vaipat, että sain syötön jälkeen nukahtaa

Vierailija
5/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma loma vain kiinnostaa, ei perhe...

Vierailija
6/6 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma loma vain kiinnostaa, ei perhe...

Eron jälkeen vasta tajusi, mitä menetti...