Apua! Munasinko nyt työpaikkani...
Ilmoittauduin työvoimatoimiston nettisivuilla työnhakijaksi, vaikka minulla on vakituinen työpaikka.
Kirjauduin pankkitunnuksilla, ilmoitin tietoni, koulutukseni, ja että olen tällä hetkellä työssä. Sitten hyväksymissivulla tuli kiire, enkä lukenut kunnolla tekstiä ennen kuin painoin entteriä. Siinä oli jotain, että tule puhumaan työv. tstoon työttömyysturvastasi viim sinä ja sinä päivänä jne..
Luuleko ne nyt, että olen työtön? Enkö olisi saanut hakea työtä kun olen työssä? Tuleeko tästä jotain ongelmia, luuleko ne että yritän huijata tukia tms?? Yritin mennä poistamaan ilmoitustani, mutta en päässyt kuin hlötietosivulleni, jossa ei ollut mitään, miten olisin voinut deletoida koko homman. Ilmoitukseni on voimassa toukok 22 pv asti.
Ajattelin vain, että jos sattuisi sopiva työ kohdalle, niin vaihtaisin paikkaa ja saisin kätevästä tietoni esille jos jotakuta kiinnostaa, ilman että itse tarvitsee käydä avoimia paikkoja katselemassa... Voi hemmetti, auttakaa joku jos tietää, tuliko nyt ongelmia :( Olen vielä esimiesasemassa kaikenlisäksi, tiedä vaikka kenkää saan jo tämän takia muutenkin, kun huomaavat että haen muita töitä... :(
Kommentit (3)
Kiitos kun kerroit!! Minä pelkäsin oikeasti, että en olisikaan saanut ilmoitusta laittaa, kun työni loppumisesta ei ole tietoakaan... Kaipa ne soittaa sieltä työkkäristä jossain vaiheessa, mutta en aio mennä mihinkään tapaamisiin tms. :)
joten en usko, että sulla on mitään ongelmia
kyllähän työnhakijan voi olla, vaikka ei olis työtön!