Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sh/lääkäri. Tehkää mulle nettidiagnoosi ennen lääkärini soittoa

Vierailija
04.12.2008 |

Nuhaa, kuumetta ja vaikea yskä yli viikon verran. Limaisuutta. Kuume oli 38,9 kolme ensimmäistä päivää, mutta pysytellyt sitkeästi nyt muutamien päivien ajan matalammalla. Keuhkoista kuuluu lievää rohinaa, mutta hieman epäselvästi. Nieluviljely puhdas. Influenssarokote otettu. Perusterve työssä käyvä nainen, allergista nuhaa. Kurkku punoittaa, lievästi peitteitä. CRP 40. Keuhko-ja NSO rötgen otettu, vielä vastaamatta. Ei virtsa tmv. vaivaa.

Mikähän mulla oikein on? Huimaa ja väsyttää, yskittää. Olen ihan huonossa kunnossa. ;( Ennenkin flunssassa ollut, mutta en tällaisessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos CRP olisi korkeampi niin voisi olla bakteerin aiheuttama. Jos keuhkoröntgenistä löytyy varjostumaa, viittaa keuhkokuumeeseen eli pneumoniaan. joten en vielä anna diagnoosia

Vierailija
2/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä, että olen sairastellut aika usein, kerran per kk. Työpaikallani on kosteusvaurioita ja minulla on allerginen nuha. Voisiko olla siitä johtuvia sairasteluni ja missä vaiheessa kannattaa miettiä työpaikan vaihtoa ongelman vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysessä on työpaikka, jotenkin tutkia? Tällä hetkellä työpaikallani pyörii kuivauskone parissa paikkaa ja työt jatkuu...

Vierailija
4/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireista päätellen keukokuumetta? pyytäisin keuhkokuvaan....

Vierailija
5/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeella katsotaan homeiden vasta-aineita ja jos täsmää rakennuksesta otettuihin näytteisiin niin voidaan olettaa että olet altistunut sille homeelle ja oireet johtuvat siitä,,, en ole tästä täysin varma, mututuntuma on että näin olisi

Vierailija
6/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeisesta ympäristöstä kannattaa hakeutua pois heti.

Toisaalta oireesi voi olla myös seurausta siitä influenssarokotuksesta...

Vierailija
7/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka altistunut homeelle olisikin ja sitä oireilisi.

Homeen kanssa ei ole leikkimistä, siinä nimittäin leikkii loppuiän terveydellä. Vaihtaisin työpaikkaa ja nopeasti.

t. homeastmaatikon äiti

Vierailija
8/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin lääkärissä lapseni kanssa home epäilyn vuoksi. Lääkäri sanoi, että homeille täytyy altistus todella pitkään ennen kuin näkyvät verikokeissa.

Lapsilla vasta yli 12v. näkyy verikokeissa homeiden vasta-aineet.

Vierailija
9/9 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikon ab-kuuri ja sairaslomaa ensi ti saakka. t. ap, joka sairasti lyhyen ajan sisällä toisen tulehduksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi