Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonzku80

24.04.2008 |

Huomenta huomenta!

Oletko muuten laulanut sitä laulua, että " minä lähden Pohjois-Karjalaan..." :-))

Ei ole kul eikä kiva, jos appivanhemmat ottaa takaraivoon! Onko siihen muuten joku syy, että on alkanut ärsyttää? Onko käyttäytymisessä jotain vai ettekö vain tule toimeen...? Ajattelin vain, että joskus sitä voi jumittua sellaisiin pikkuasioihin jotka voi tosiaan ottaa päästä. Joo, meillä ei sitten ole minkäälaisia välejä minun miehen äitiin...(tämä on tosi pitkä ihmissuhde sotku, jota en tässä ala setvimään. Kirjoitin joskus siitä tuolla vauvakuume puolella että kuinka ihmiset voikaan olla niin pikkusieluja...en tiedä muistatko?) No, kaikilla omansa. Meillä todellakin ihan pitkän kaavan mukaan. Mieheni veljestä jouduttiin soittamaan poliisille viime vuonna, ja tekemään rikosilmoitus (förtal) kun huuteli minun perään hävyttömyyksiä suurella äänellä, kaikkien kuullen...Että näin. Monesti mietinkin että mitä ihmettä teen täällä hiton apinoiden valtakunnassa. Järki menee. No, se siitä.

Asutaan Pohjois-Ruotsissa.

Lapset 94,96,99,03,07 (mulla on lapsia ed.liitoista myös eli ei kaikki meidän yhteisiä)

Mitäs vielä kyselit? Kun en millään muista enää...Synnytyksistä sitten. Eka meni kaksi päivää yli lasketun, toinen tuli just viikolla 40 eikä päivääkään päälle. Sitten kolmas oli viikolla 39, neljäs 38 ja jotain sekä viimeinen myös 38. Ihania pieniä 3 kilon luomulapsia olen saanut tehdä. Esikoinen oli painavin, 3880g ja kuopus vain sen 3000g. viimeisten kolmen lapsen kanssa mulla on ollut poreallas käytössä ja nelonen syntyi myös ammeeseen. Jep.

Puhutko muuten Ruotsia lapsillesi, jos sinulla on äidinkieli Ruotsi? Se olisi kuule ihanne juttu että lapset saisivat kaksi kieltä ja ihan ilmaiseksi!!

Nu har någon bajsat här...luktar som härskisilli!! :-)

Måste byta bjöjan.

Håll ut nu där hos svärföräldrar!! Bit ihop, visst, med finskasisun!

Kram, Riesa ja lilla enso

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ... minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihuosuun, kotiseudulle Pohjois-Kerjalaan, juon kaljaa auringon-nousuun ... "

Täällä Pohjois-Karjalassa kökitään edelleen mutta kohta auton-nokka kääntyy kohti ihanaa etelä-Suomea.

Isäntä on vaihtamassa tuulilasia autoon joten pieni hetki menee viel..

Isäntä ajaa työkseen rekkaa, ja omistaa baarin Thaimaassa.

Hän oli syxyllä ensin 2vkoo siellä ja sit lähti marraskuussa 8vko:ksi, tuli kotiin just ennen jouluu.

SIITÄ lähti tää appivanhempien juttu kun he eivät voi ymmärtää miten mä isännän sinne päästän, yxin???

Mix en? Jos parisuhde on kunnossa, luottamus toimii aj herra tulee setelinippu kotiin takataskussa..

Muille tää koko Thaimaa juttu on ollu ongelma, ei mulle.

Mä oon muutenkin niin paljon yxin lasten kanssa kun herra tosiaan ajaa rekkaa ja on välillä pidempiäkin aikoja poissa kotoa..

oon yrittäny selittää appivanhemmille että me eletään meidän elämää.. mutta katsos ei!!

Viime kesänä oltiin täällä yli 4vkoo putkeen eikä ollut minkään näköisiä ongelmia, nyt oltiin 6pvää ja mä oon jo hulluuden partaalla..

Osasyy on varmaan kanssa se että mä oon aika herkkä tällähetkellä ja sen takii monet asiat tuntuu aivan mielettömän pahalta vaikka en eivät välttämättä ees oikeesti oo.. mutta tällasta tää elämä välillä on..

Meillä pojat leikkii ulkona aj kuopus nukkuu vaunuissa ulkona ja ite yritän pakata täyttä vauhtii että päästään sit heti lähtee ku Isäntä tulee..

Millonkas teidän kuopus on syntynyt?? Meillä neiti näki päivänvalon 12.4.2007 elikkä 1v on juuri tullut täyteen..

Joo, mä puhun lasten kanssa pelkästääm ruotsia ja Isäntä pelkästään suomea. Tosin hän kyllä ymmärtää ruotsia sen verran hyvin että ei voi mitään salaista puhua ilman että ei jäis kiinni =o)

Nyt tuo appiukko sälhää jotain tos poikien kanssa, pakko mennä kattoo. Mutta palataan!

Kram, Jonzku rv 10+0 (jippii!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla