Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranneke pahoinvointiin

24.04.2008 |

Hih hei, näitää saa Suomesta!

Apteekista hain ja näytti olevan ainakin Lahdessa City beibissäkin :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tänne kyselyä siitä kuinka moni on kuullut tai kokeillut akuranneketta pahoinvointiin? Juttelin pahoinvoinnistani Ruotissa asuvan tätini kanssa ja hän lupasi heti lähettää " rannekkeen" mulle. Ihmettelein että mikä ihmeen ranneke??!!?!? No posti toi kaksi pientä hikinauhan näköistä ranneketta josa oli molemmissa muovinen pallura. Ranneke toimii akupainanata periatteella, eli paketissa oli hoje miten rannekkeet asennetaan oikeaan kohtaan ranteisiin niin, että akunappi painaa akupunktiopisteeseen molemmissa käsissä. Tuon akupisteen painamisen pitäis helpottaa tai jopa poistaa pahoinvointi.

Pakkauksessa kerrottiin, että se ranneke sopii niin matkapahoinvoinnista kuin raskauspahoinvoinnista kärsiviä. Vaikutus alkaa 2-5 minuutin kuluttua asentamisesta. Sen tehoa on tutkittu Ruotsalaisissa sairaaloissa ja tätini kertoi hänen useiden ystäviensä käyttäneen sitä.

Rannekkeen nimi on sea-band. En ole vielä koittanut sitä googlettaa, mutta taidan kohta kokeilla.

Tämä vain vinkiksi niille jotka haluavat kokeilla tällaista " luomu" -hoitoa pahoinvointiinsa. Itse olen kokeillut vasta kerran ja silloin kyllä toimivat. Yökötys päättyi saman tien.

Vierailija
2/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tosin tarvitse tilata ruotista asti, vaan sen voi myös tehdä halvalla itse. Omani tulivat maksamaan 3e. Ostin noin 1,5cm:n levyistä kuminauhaa, mihin laitoin nepparin sen tylpän pään. Sitten ompelin kuminauhan päät yhteen sopivalle kireydelle. Näin se nepparin pää painaa sitä akupistettä.

Välillä tuntui, että siitä oli jopa jotain hyötyä, mutta en sitten tiedä. Toisena päivänä saatoin oksentaa sitten ne rannekkeet kädessä. Ei siitä ainakaan haittaa ole, että jos se edes vähän auttaa niin hyvä niin.

Tytteli-83

Vierailija
4/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän järkyttävään pahoinvointiin, mutta miten sitä saisi tilattua? Saisiko sinun kauttasi?

Villa2