Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei äidit :)

Vierailija
23.04.2008 |

http: // news. bbc. co. uk/ newsbeat/ hi / health/ newsid_7360000/ 7360549. stm

Englantilaiset ovat siis huolissaan siitä, saavatko pienet lapset tarpeeksi rasvoja ja hiilihydraatteja. Ovat vähentäneet hedelmien tarjontaa päiväkerhoissa ja lastentarhoissa. Mitä mieltä olette asiasta? Onko aikuisten maailmasta lapsiin sovellettu terveysruokaihannointi uhka myös suomalaisnaperoille?

Minulla ei ole lapsia, kysyn uteliaisuudesta. Mielestäni aihe on mielenkiintoinen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehän syö yleensä sitä ruokaa, mitä äiti itse syö. Meillä ainakin. Kun minä olen dieetillä (tiputan vuosittain pari kiloa, eli joka vuosi on muutamien viikkojan tällainen jakso), niin koko ruoka on vähärasvaisempaa. Kun minä olen karpannut, niin hyvin kasvis- ja lihavoittoista se ruoka on. Meillä ei ainakaan lapsille ole koskaan tehty omaa menuuta, eli tietynlainen uhkahan se voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä ääripäät yleistyvät tässäkin asiassa. On ylipainoisten vanhempien ylipainoisia lapsia (näitä on paljon) ja sitten hyvin treenattujen mammojen porkkanaruokittuja vesoja... näin kärjistetysti, tämä ei nyt ollut hyökkäys ketään vastaan henkilökohtaisesti :)

esimerkiksi: juovatko lapsetkin rasvatonta maitoa, koska vanhemmat käyttävät sitä kahviinsa? Pitäisikö tajota täysrasvaista juustoa junioreille?