Elopainoiset vko 39
Kommentit (2)
Mulla oli paino taas vaihteeksi 77,5 tänä aamuna. Viimeksi siis 79 muistaakseni. Vielä jos saisi tämän enkan alitettua, niin kylläpä naurattaisi. Olen yrittänyt ottaa pyöräilyä ohjelmaan mahdollisuuksien mukaan, kun ilmat on noin mahtavat. Muuten olen mennyt samalla vanhalla tyylillä, eli välillä hotkinut mitä sattuu ja välillä vähän viisaammin.
Hyvä vinkki muuten Maisulta nuo sokerittomat Läkerol-pastillit. Vie makeannälän tehokkaasti pienillä kalorioilla. Olisiko muilla hyviä vinkkejä? Mun ehdoton suosikki on viime kuukaudet ollut suklaalla päällystetyt riisikakut, tummalla tai maitosuklaalla. Parempi vaihtoehto leivonnaisille. :)
Hyviä oloja ja hienoja kelejä kaikille!
laitanpa nyt pinon pystyyn, viime viikolla kävin vaan kurkkimassa oisko joku pinoa tehnyt mutta en itse tullut laittaneeksi:)
Täällä on tullut kahdessa viikossa plussaa tasan kilo, tänään oli neuvolakin ja neuvolan puntarin mukaan painoa on tullut 230g/vko, eli ei paha..nyt on vielä iskenyt turvotuskin mikä ei kyllä ole mukavaa, sormet tuntuu ja näyttää varsinkin iltaisin nakkimakkaroilta:)
Kiva kandi jos innostut taas lähtemään mukaan!
Mites muilla?
Queen rv 28+6