Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisiköhän tarhantädit tällaisesta kevätlahjasta?

Vierailija
24.05.2008 |

Pakkaisin rantakassiin pikkuradion (patterikäyttöisen), ranta-alustan, flip-flopit (eli rantalipposet) ja jonkun sopivan pokkarin?

Vai mikä olisi kivempi lahja? Tiedän, että täällä on keskusteltu aiheesta, mutta en osaa hakea vanhoja keskusteluja näiltä uusilta sivuilta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin erilainen lahja.

Vierailija
2/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin jokaikiseltä perheeltä tuollaista krääsää! Miettikää hei kun tollaista tulee joka kevät... Entä jos pokkari ei ole mieleinen? Jos rantalipposet kiristää? Ja mitä hemmettiä mäkään tekisin jollain pikkuradiolla!!! :O Jos sellaista tarttee, on hommannut sellaisen jo. Mulla ainakin kaikki edellä mainitut tavarat menisi roskiin saman tien.

Eikö vaan voi pysyä sillä linjalla, että tuo kukkia / kahvipullaa (esim. leivonnaisia leipomosta). Ei ne hoitajatkaan mitään lahjoja oikeasti odota... Kukka ja lapsen piirtämä kiitoskortti riittää vallan mainiosti, lämmittää mieltä, jos perhe välttämättä haluaa muistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhatädeille. Eikö vaatimattomampi lahja riittäisi, jos lahjaa nyt välttämättä ollenkaan tarvitse? Onhan meillä kuitenkin palkkakin. tai jos haluat erityisesti muistaa jotakuta tarhatätiä, anna hänestä hyvää palautetta esimiehilleen.

Vierailija
4/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun mielestä se ajatus onkin se tärkein. Eli en ala lahjoja arvostelemaan tai ajattele et mitä vi**ua tuokin mulle krääsää kantaa. Jos joku on niin ihana, et haluaa mua muistaa niin se kyl lämmittää mieltä.

T: tarhantäti

Vierailija
5/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loppujen lopuksi aika harva muistaa keittäjää, ehkä 1-2 lasta/vuosi (kyseessä pieni päiväkoti, jossa siis oma keittiö).

Vierailija
6/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mun nyt sitten pitää tehdä, kun en aikonut antaa hoitajille yhtään mitään. Ennen lomaa toivotan hyviä ilmoja täts it.

Vierailija
7/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kun lapsemme olivat päiväkodissa, he vievät kevätlahjan kaikille omien ryhmien aikuisille ja keittäjälle. Lähja ei ollut suuren suuri, mutta muistimme heitä kuitenkin. Maidän ideamme näin monen muisamiseen oli, että veimme kesäisiä lautasliinoja paketin kaikille. Ajattelin, ettei jää mitään turhaa nurkkiin, lautasliinoja menee aina. Jos kuosit ei miellytä, voi nillä varmaan jotakin kuitenkin jotakin pyyhkiä.

Vierailija
8/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistaisin keittäjää, en unohtaisi siivoojaakaan.

Vierailija
9/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön ihmistä tai siivoojaa en ole koskaan nähnytkään joten ei ole tullut mieleen muistaaa.

Vierailija
10/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautasliinoja menee aina. Jos kuosit ei miellytä, voi nillä varmaan jotakin kuitenkin jotakin pyyhkiä.

Vierailija
11/11 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hoitajaa joka päivä, sitten on kaksi osa-aikaeläkkeellä olevaa, jotka ovat vuoroviikoin - eli tästä tulee 4 lahjaa.

Keittiössä on 3 ihmistä ja siivooja. Huh huh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi