Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: asuntolainanne määrä ja KORKOMARGINAALI?

Vierailija
23.04.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo sen verran aikaa tuosta kun asia sovittiin, eikä nyt ole pankin tunnareita mukana asian tarkistamiseksi.

Vierailija
2/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lainaa taitaa olla jäljellä vielä 240 000euroa.

Tosin lyhennämme lainaa n.5000euroa/kk, joten yhteensä laina-ajaksi tulee reilut 6 vuotta.

Vierailija
4/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli korkomarginaali 0,1%.

Vierailija
5/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuttakaa pankit hyvät ihmiset. Laskee varmasti ja säästätte paljon rahaa.

Vierailija
6/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 0,45 kun otettiin laina. Vuosi makseltiin, kilpailutettiin ja laski tuohon 0,2.

11

Vierailija
7/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis taas neuvotella alemmaksi kun lainasummakin on pienentynyt huomattavasti

Vierailija
8/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuntolainaa jotain 20 t ja marginaali 0,45%. En saanut alemmaksi neuvoteltua ja en jaksa kilpailuttaakaan, kun on noin pieni summa, niin merkitys on ihan minimaalinen olen erittäin tyytyväinen pankkiin muuten. Olen saanut esim. yksinhuoltajana ihan kaiken mitä olen älynnyt kysyä ja mieheni on saanut samat edut ja muutkin lainat on olleet aina yhtä pienellä marginaalilla. Joskus laskin, että jos saisin kymmenyksen pois marginaalista, niin noin euron kuussa säästäisin.

Vierailija
9/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 t on asuntolainaa ja marginaali 0,45. En ole saanut alemmaksi neuvoteltua, mutta en ole viitsinyt kilpailuttakaan, kun jos kymmenyksen saisin pois niin euron kuussa säästäisin. Olen muuten tosi tyytyväinen pankkiini, saman marginaalin olen saanut myös muihin lainoihini ja kaiken mitä olen esim. yksinhuoltajana älynnyt kysyä ja samat ehdot vielä miehellekin.

Vierailija
10/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 t on asuntolainaa ja marginaali 0,45. En ole saanut alemmaksi neuvoteltua, mutta en ole viitsinyt kilpailuttakaan, kun jos kymmenyksen saisin pois niin euron kuussa säästäisin. Olen muuten tosi tyytyväinen pankkiini, saman marginaalin olen saanut myös muihin lainoihini ja kaiken mitä olen esim. yksinhuoltajana älynnyt kysyä ja samat ehdot vielä miehellekin.

Vierailija
11/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että viesti tuli moneen kertaan näköjään. Ilmoitti mulle, että viesti on poistettu. Outoa.

Niin, mutta jos on iso laina jollain, niin toki kannattaa kilpailuttaa marginaali. Tosin tämän päiväisten taloussanomien uutisten jälkeen veikkaan, että eivät kovin alhaisia taas anna enää, kun siellä seisoo, että pankit on ihan liemessä noiden alhaisten marginaaliensa kanssa.

Vierailija
12/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämänhetkinen korkomarginaali jotain n -1% luokkaa kas kun tuli aikoinaan (tarpeeksi ajoissa) tehtyä korkokatto.

T: Tyytyväinen asuntovelkainen

Vierailija
13/13 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämänhetkinen korkomarginaali jotain n -1% luokkaa kas kun tuli aikoinaan (tarpeeksi ajoissa) tehtyä korkokatto.

T: Tyytyväinen asuntovelkainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi