Mitä vauvanne on tykännyt tukivyön käytön aloittamisesta?
Huomasitteko mitään eroa aktiivisuustasossa, liikkeiden suunnassa tai muuten ensimmäisinä päivinä vyötä käyttäessänne, entäs aivan loppuraskaudessa?
Kommentit (9)
jos nyt olisikin jo oikeinpäin, niin aiheuttaisiko puristus alavatsalla sen, että päättäisikin siirtyä poikittain.
Tietty eihän tätäkään voi tietää varmasti tukivyöstä johtuvaksi...
ap
mutta kokeiluasteelle jäi, olo oli tosi epämukava vyön kanssa, ja just tuntui että vauva yrittää viestiä ettei vyöstä pidä. Loppuraskaudesta en enää ole edes kokeillut.
Eihän sen pitäisi sen tiukemmassa olla kuin istuvan vaatteenkaan. Siis ei sillä ole tarkoitus pintaverenkiertoa ehdyttää.
tai no, onhan se tavallaan sekä äidin että vauvan varuste, tukee kumpaakin
ap
Eise mitään sanonut, minä sain helpotusta liitoskipuihin.
Joten ei kyllä painanut yhtään mahaa (kohtua).
Kun se on oikean kokoinen/mallinen/laitettu oikein, sen ei pitäisi tuntua päällä ollenkaan.
Itse sovitin MONIA, ennen kuin löysin oikean. Tuntui kuin mitään ei olisi ollutkaan, mutta toi silti avun lantionlöystymään + liitoskipuihin.
Silloin kun pitää vääränmallista, niin se kyllä tuntuu ikävältä ja painaa.
Kannattaa käydä ammattilaisella sovituttamassa. :)
Kun on oikein laitettu ja oikean mallinen, niin sikiökään ei sitä huomaa + estää hyvin reppumahan muodostumista!!! ;)
Aivan, minä sovitin fysiot. useita ja sain opastuksen miten se tulee laittaa että on oikein.
-9-
Ei siitä mitään supisteluita seurannut, mutta tuki mukavasti ristiselkää. Ilman tukea särki ihan hirveästi. Aloitin vyön käytön 7-8. kuulla ja pidin loppuun asti.