Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto. net apua tarvitaan.

Vierailija
04.12.2008 |

Kertokaapa, konkarit, perusfaktat, kuinka em. systeemillä pistetään rahoiksi. Onko homma käytännössä vaikeaa, mihin seikkoihin kannattaa kiinnittä huomiota? Mietin, osaankohan ottaa edes valokuvia ilmoitusta varten, joten miten muun bisneksen käy...Olen akttiivisesti surffaillut sivustolla ja siellä on kamalsti tuotteita, joista ei ole tehty ensimmäistäkään tarjousta!

Kannattaako huuto.net, vai olisiko sittenkin tuottoisampaa ostaa kirppispaikka viikoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei mene kaupaksi tavallinen tavara, H&M-laatu tms. Tai sitten myyt todella halvalla. Ja myyntiaika lyhyt, muuten hukkuu siihen määrään, moni katsoo ja tarjoaa vasta sulkeutuvista.

Hyvät hakusanat auttaa löytämisessä.

Selkeät kuvat ja tekstit, joka tuotteesta. Kuntoarvio, reiät jne mainittu.

Ja sitten varaudut postitus, nouto, vienti-rumbaan joka on kaikista aikaa vievintä vaatteiden kuvaamisen ja tekstien kirjottamisen jälkeen.

Hinta-arvioita omista tuotteista voi miettiä ensin mitä itse haluaa, ja sitten voi surffata millä hintaa muut ovat myymässä, ja milä hintaa menee kaupaksi.

Ja vaatepaketteihin ei kannata sulloa ihan kaikkea sekaisin, ja paketissa pitää olla myös samaa kokoa kaikki, eikä siis pakettia jossa on kaikkia kokoja väliltä 86-120 cm ... Mieluummin sitten vaatteet yksitellen pienellä hinnalla ja pienillä postikuluilla.

Ihan ekana tarkista postikulut jo ilmoitusta tehdessäsi.

Vierailija
2/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli panostat kuviin(taustat(ei lattialla),tuotteen siloittelu/silitys jos jaksaa...minä en:)

Mietit kuvien järjestyksen(paras tuote ilmokuvaan ja pari ylimmäistä kuvaa)

sitten esim.väreittäin,asuittain yms. mitä sitten myytkin.

Rehelliset kuvaukset mielummin ala kuin yläkanttiin(parempi asiakkaan kannalta jos yllättyy positiivisesti)

Kannattaa myös paketeissa toteuttaa esim.lisäyksillä ilman HV:tä menee paremmin kaupaksi kuin HV:llä ainakin uusien sääntöjen puitteessa.

Ja kerrot aina mitä on tulossa jos huutoja saadaan lisää.

Olen itse myös isommissa vaatepaketeissa maksanut pk:t ja huutoja on aina tullut lähes tuplat lisää:)

Muutenkin sellainen hyvä ilmoituksen henki ja mukavasti etenevä ilmoitus jaksetaan lukea toisin kuin esim.(kuva ja teksti käytetty paita:D)

Itse olen laittanut aina edulliset lähtöhinnat ja ei hv joten pieni jännitys on aina poikaa:D

Ai niin ja sitten kannattaa laittaa useampia kohteita samaan aikaan ja maininta muihin ilmoituksiin joten kävijät näkevät enemmän tuotteitasi.

Kysymyksiin vastaan yleisesti aina kerran päivässä.

Mulla on yhden kk saldo ollut noin 740€ joten ihan tyytyväinen olin kun ei tarvinnut roudata kun postiin niin ja uutta tavaraa en myy.

Toivottavasti oli jotain apua voisin jatkaa vinkkejä loputtomiin kun on samalla vähän kun oikeakin ammatti:D(olen hoitovapaalla)

t.myin vaatepaketin hintaan 380€:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse AINA postikulut tai sisällytä ne hintaan. Itse en huuda koskaan tuotteita joissa ei noita mainita, koska ne saattaa olla sitten ihan mitä tahansa. Jotkut eivät jotenkin vaan "osaa" pakata tuotteita litteästi ja aina pyydetään maksikirjeen tai paketin kuluja pienestäkin.

Itse olen huomannut että jotain alle 8E tavaroita ei kannata (minun mielestä) siellä myydä - tai tietysti kannattaa jos on aikaa. Minun pitäisi tehdä nuo kuvaukset yms keskellä yötä, joten ihan vähästä en vaivaudu ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan