Kuka ostaisi asunnon, jossa on tupakoitu sisällä?
Tuolla toisessa ketjussa joku kyseli neuvoja, miten hajun saa pois... Varmaa konstiahan ei ole muuta kuin purkaa kaikki hajua keräävät rakenteet = puiset pinnat, tapetit, lattiat.
Kuka siis oikeasti ostaa asunnon tupakoitsijalta?
yök.
Kommentit (6)
parvekkeella tai ulkovarastosssa...
mutta ei todellakaan ostettu sitä. Siellä oli poltettu sisällä ja esim. parketissa oli tumppauksesta jäänyt jälkiä. Kiinteistövälittäjäkin oli tosi hädissään asunnon kanssa ja listasi, mitä kaikkea siellä pitäisi remontoida. Asunto oli tullut omistajille jonkun muun kiinteistökaupan kylkiäisenä ja asuivat toisella puolen maata ja eivät siksi olleet pystyneet seuraamaan vuokralaistensa menoa. Mutta asunnon arvosta varmaan 50000 tippui ihan tuon hajun ja remonttitarpeen takia...
Vierailija:
olisi helppo itse jatkaa tuota polttamista sisällä. Jos ostaa uuden ja raikkaantuoksuisen talon niin se on aina kynyt lähtee itse polttaan sisällä.
Ja tupakoijat harvemmin kauheesti ees haistaa /haju ei häiritse vaikka olisikin poltettu sisällä. Tuulettamalla saa kyvin hajut pois. Tietysti jo sillon kun alkaa polttaan sisällä ois hyvä aina tuulettaa huone, ja pitää ikkunaa auki kun polttaa, niin ei se haju pääse pinttymäänkään.
Sulla on varmaan polttamisen myötä todellakin hajuaisti mennyt! TUULETTAMALLA EI SAA HAJUJA POIS, KAIKKI KÄMPÄT HAISEE MISSÄ POLTETAAN SISÄLLÄ! Hyi helvetti!
Ja kuka enää nykypäivänä edes käryttää?? Ihan out of trends! Saati sisällä... huhhuh!
70luku jee...
me tapetoitiin ja hiottiin lattiat eikä haissut enää sen jälkeen
ennen kaikkea tupakoidut asunnot ovat poikkeuksetta vanhoja ja heikompikuntoisia (vanhoja asukkaita). Ja sitten joku hysteerikko ei osta sitä asuntoa, vaikka tekisi kuitenkin remontin. Onneksi sen sitten jotkut saa edullisesti...:)
olisi helppo itse jatkaa tuota polttamista sisällä. Jos ostaa uuden ja raikkaantuoksuisen talon niin se on aina kynyt lähtee itse polttaan sisällä.
Ja tupakoijat harvemmin kauheesti ees haistaa /haju ei häiritse vaikka olisikin poltettu sisällä. Tuulettamalla saa kyvin hajut pois. Tietysti jo sillon kun alkaa polttaan sisällä ois hyvä aina tuulettaa huone, ja pitää ikkunaa auki kun polttaa, niin ei se haju pääse pinttymäänkään.