Annatteko huutiksessa palautteen jos hv ei ylity ettekä saa tuotetta?
Minä annan palautteen vain silloin jos kaupat syntyy.
Tänään yksi myyjä pyysi minulta palautetta vaikka kauppoja ei tullut :)
Pitäisikö laittaa nega " kun myyjä on niin pihi" :)
Kommentit (11)
ja en laittaisi palautetta, ei ole mistä pistää
ostajalle, joka lupasi ostaa tuotteen tarjoamallaan summalla (hv ei ylittynyt), mutta suoritusta ei ole tullut huomenna tulee 2 viikkoa täyteen. Turhaa odottamista, tuote on melko kookas ja vie kodistani kohtuuttöman ison tilan.
Palautehan annetaan kaupan sujumisesta!
Vierailija:
ostajalle, joka lupasi ostaa tuotteen tarjoamallaan summalla (hv ei ylittynyt), mutta suoritusta ei ole tullut huomenna tulee 2 viikkoa täyteen. Turhaa odottamista, tuote on melko kookas ja vie kodistani kohtuuttöman ison tilan.
Saan yli 200¿ arvoisen lipaston 80¿ kuljetuksineen vaikk hv ei alkuun ylittynytkään (se oli 80¿). Voitin huudon 50¿ mutta ajattelin ettei tuo 80¿ ole liikaa vaadittu varsinkin kun vanha omistaja järjestää vielä kuljetuksenkin meille. Joten positiivista palautetta saa.
En tiedä..jos ei tämä kauppa olisi tuottanut tulosta olisin antanut neutraalin palautteen siitä kun kauppoja ei syntynyt.
Eikös huutaja tee ostopäätöksen juuri sillä hetkellä kun painaa tarjouksen huutoon?
jos hv ei ylity niin huutajan ei tarvitse lunastaa huutoaan hv hinnalla.
Eikä myyjän tarvitse myydä tuotetta alle hv:n eikä myöskään yli hv:n.
Eli siis jos hv ei ylity eikä molempia miellyttävää hintaa saada sovittua niin sillon kauppoja ei synny ja myyjä voi laittaa kohteen takaisin myyntiin.
enkä mä ole tuon kaltainen myyjä huutonetissä.
mä en ole ikinä laittanut hintavarausta myymiini tuotteisiin
Mitä ihmeen järkeä siinä on että ostaja ei ole velvollinen ostamaan jos saisi tuotteen halvalla mutta kylläkin silloin jos saa sen kalliimmalla?
Palautetta tietysti vain tehdyistä kaupoista, outo myyjä.