Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipuistossa tänään

Vierailija
22.04.2008 |

Näin tänään leikkipuistossa n. 8 ja 10v sisarukset, molemmat todella ylipainoisia. Toisen ulkoiluhousut kirrasivat pahasti ja takkikin oli kuin makkaran kuori. Oikein näki kuinka hankalaa liikkuminen tytöllä oli.

Eivätkä oikein edes liikkuneetkaan vaan pelasivat laivan upotusta ja keinuivat.

Äitinsä koitti houkutella heitä lähtemään jo pois ja kun ei meinannut onnistua niin veti sitten valttikortin hihastaan " ajattelin, että käytäisiin mäkkärissä" ja lapset oli lähdössä välittömästi.

Ehkä salaattibaari olisi ollut oikeampi paikka. Toisekseen olivat varmaan 1-2 tunnin sisään syöneet lounaan koulussa joten porkkanatkin olisi riittäneet välipalaksi.

Olisi niin tehnyt mieli käydä äidille sanomassa, että katsoppa lapsiasi eikö asialle pitäisi tehdä jotakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai käy kouluikäisten kanssa puistossa.

Vierailija
2/5 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten olemassaoloa. Ja kyllä Mäkkärikin on ihan uskottava ylipainoisten lasten ollessa kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta kouluun on matkaa jos asuivat sen leikkipuiston lähellä joten ehkä äiti kuskaa heidät kouluun.

Minua jotenkin säälitti ne lapset ja mietin että ovat varmaan koulukiusattujakin painonsa vuoksi.

Äiti oli itse ihan normaalikokoinen.

T:ap

Vierailija
4/5 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla saivat aapeen lapsetkin KOKONAISEN jugurtin puoliksi. SIllä pärjääkin taas lauantaihi asti, silloin on herkkupäivä ja lapset saavat lusikallisen kotiruokaa

Vierailija
5/5 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain huolissani niistä lapsista.

Toivoisin että lasten äiti noteeraisi lastensa paino-ongelman ja puuttuisi asiaan.

Omilla lapsillanikin on paino-ongelma, paino ei vain nouse.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi