Pepun nuoleskelu...
Tässä kun miehuksen kanssa harrastettiin suihkussa seksiä ja oltiin sit mm. 69asennossa. Ja kummatkin pepun alueen hyväilystä ja peppuseksistä tykätään. Mieskin siis tykkää, varsinkin kun laitan sormen hänen peppuunsa. Niin no siinä sit ottaessani mieheltäni suihin ja hyväilin peppureikää niin mieli teki nuolasta myös sieltä. Ja kiihotun tosi paljon peppujutuista.
Mitä mieltä ootte? Onko kokemuksia niin miehiltä että naisilta?
Kommentit (5)
Vaimoni tykkäsi minun peppuni nuolemisesta joskus aikaisemmin todella paljona ja se sai hänet tosi kuumaksi. Minulla on kuulemma hyvä perse. Nyttemmin homma on kuihtunut ja haaveilen usein mielessäni siitä, että voisin itse antaa sitä vaimolleni. Hän on muuttunut paljon tiukemmaksi lasten syntymän jälkeen ja ei voi ajatellakaan tommosia juttuja enää. En tiedä miten saisin hänet innostumaan joskus uudelleen asiasta. Olemme molemmat harrastaneet vain suuseksiä peppuun, mutta mieleni tekisi kokeilla myös ihan oikeasti naimalla pyllyyn. Onko jollakin hyvää vinkkiä asiaan? terv. Sakke
Vai pillu?
Hän on muuttunut paljon tiukemmaksi lasten syntymän jälkeen ja ei voi ajatellakaan tommosia juttuja enää.
No luulempa, että mies kuin mies nauttisi moisesta. Ei tuohon moni nainen kuitenkaan uskaltaudu, vaikka olisikin suihkupuhdasta.
¨Kyllä se täytyy sanoa että kerran eräs nainen nuoli pepunreikää samalla kun oltiin 69 asennossa. Niin kyllä se teki suunnattoman hyvää ja sai minut aivan villiksi.
Ja sai kyllä itsekin vastaavan käsittelyn ja hurjan rakastelun kaupanpäälle.
M42
PS. elämä ei ole pelkää seksiä -> ikävä kun ei henkisesti synkannut :-((