3 lasta, jos saisit valita heidän sukupuolen ja järjestyksen, mikä se olisi?
Kommentit (13)
Tyttöjä en halua mutta toki rakastan yhtä paljon jos tulee.
2 tyttöä, jos kolmas tulisi (lapsiluku on kyllä täysi) niin tyttöä siitikin toivoisin.
Mutta oikeasti kaikki vaihtoehdot järjestyksestä kelpaa ;-)
ennestään kaksi tyttöä ja en tiedä miten osaisin olla pojan kanssa.
neljä olis hyvä, järejestyksessä poika poika tyttö tyttö
jos vain kolme niin sitten kaikki samaa
Tytöistä , tai ainakin minun tyttärestä , ja minusta !
Pakko sanoa näin kun 2 poikaa jo on, kolmas toiveissa ja tyttöä kovasti toivotaan. Vaikka tottakai se kolmas poikakin olisi tervetullut, mutta kyllä minä ainakin ihan rehellisesti voin sanoa toivovani tyttöä. Sitä olen kummassakin raskaudessa toivonut, mutta tuloksena on ollut kaksi maailman rakkainta poikaa. Mutta tunnen kuitenkin jonkinlaisen " aukon" elämässäni ja uskon että vain tyttö voi sen täydellisesti täyttää.
tai tyttö tyttö tyttö
nyt meillä on: poika poika tyttö. Noita jo olevia poikia en silti tyttöihin vaihtais. Mutta jos olisin sanut valita...
Niin kuin meillä on. Pojat on ihania, ja tyttäreni saa olla ainoa pikkuprinsessa.
Meillä on jo poika-poika ja jos joskus kolmannen lapsen saamme, niin kumpi vaan on tervetullut, kummassakin puolensa :) Jos tulee kolmas poika, niin kaikki varusteet, lelut ja leikkikaverit on valmiina ja jos taas tulee tyttö, niin äiti saa seuraa naisellisiin höpsötyksiin ja perheen miehet pienen rinsessan hellittäväkseen :)
Pojat on epäilyttäviä, en halua. Siksi meillä ei olekaan kuin yksi lapsi, tyttö.