Miehille seksi on vain omien tarpeiden tyydyttämistä.
Niin, menkää itseenne jos ihmettelette miksei vaimo anna.
Kommentit (7)
Otahan kakkonen rennosti välillä ;)
AP, olet sattunut tapaamaan vääriä miehiä. En väitä ettei kokemuksesi olisi totta, koska olen itsekin niitä tavannut. Mutta onneksi sitä toistakin tyyppiä löytyy!
tuossahan se juuri sanoo että ne on kaikki sellaisia.
Minun tarve on aiheuttaa naiselle orgasmi
Olen mies
Jos nainen on pelkkä passiivinen lahna , eikä osaa nauttia seksistä eikä touhua mukan, niin ennemmin runkkaan itsekseni.
No, totta vaimo pihtaa mutta haluaa vielä lisää lapsia joten eiköhän muutama kerta vielä harrasteta. Siinä sivussa sitten annan naisille orkkuja ja muutakin nautintoa, mutta vaimo ei sitä hoitoa halua joten kohteet ovat vaihtuneet.
Mahtaa varmaan vituttaa ap kun nämä toiset naiset ovat mitä tyytyväisempiä ja kehuvat todella huomaavaiseksi. Yleensä aloitan pitämällä huolta siitä että nainen saa nauttia ja useimmiten laukeaa ennen kuin " otan" hänet ;-)
Itsekin pyrin aina ensisijaisesti siihen, että naiseni saa. Oma saanti on toissijainen, joskin kuitenkin tärkeä seikka, sitä en voi kieltää.
Mutta nainen on etusijalla, aina.
Olenko sitten outo, sitä en tiedä. Mutta parisuhteessa eläen koen kuitenkin, että huomiota osoitetaan toiselle osapuolelle, olkoon seksin merkeissä tai sitten ei.
-M35PS-
Niin, menkää itseenne jos ihmettelette miksei miehellä seiso.