Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ice power ym.kylmägeelit raskausaikana?

21.04.2008 |

Saapiko siis näitä kylmägeelejä käyttää raskauden aikana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainenkin kylmägeeliä saa käyttää raskaana ollessa. Niin minulle sanottiin neuvolassa kun oli selkä kipeä.

Vierailija
2/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli että ei, kun kysyin asiaa tässä lähiaikoina. Toiset taas sanoo, että ei kannata käyttää ja toiset sanoo, että käytä vaan - tässäkin asiassa siis paria eri versiota...Itellä kans niskat totaalijumissa, mutta keppijumppa saa paikat vetreiksi taas :)

-AJ-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä pitäisi koota joku naurettava lista, mitä kaikkea porukka kyselee.. voinko hengittää ulko ilmaa, kun olen raskaana?? :D

Vierailija
5/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muutama päivä sitten apteekkari suositteli kylmägeeliä, jossa kamfeeria. Ja hyvin on toiminut :) Mobilatia ym. lääkeaineita sisältäviä ei suositellut.

Norah81 ja tuplat 19+4

Vierailija
6/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olin raskauden puolivälissä sairaalassa muutaman yön migreenin takia. Lihakset oli aivan jankissa. Sieltä antoivat oikein mukaan kylmägeeliä ja muistaakseni Orudis-geeliä. Lääkärin mukaan niitä lääkegeelejäkin voi käyttää tuossa puolen välin tienoossa, mutta ei enää loppuraskaudessa. Niitäkin voi kysyä lääkäriltä jos tarve vaatii. Mulla tehosi tosi hyvin.

Toivottavasti selkäsi paranee pian.

Noora ja Taimi 36+6

Vierailija
7/7 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ceciliah elä hermostu :)

Lääkevoidetta jouduin käyttämään niskaan, samoten kylmägeeliä, en edes merkkiä muista.. Kai nämä kaikki on mustatuntuu -vastauksia.. Mutta onko se kauhean kivun sietäminenkään hyväksi sikiölle..