Espritin collegehousuista kysyttävää!
Pommitan nyt ihan liikaakin tätä palstaa, mutta tiedän, että joku teistä tietää vastauksen ;)
Onko Espritillä myynnissä pelkkiä collegehousuja tytöille? Olen nähnyt sellaisissa huppari+housut seteissä kivoja ja yksinkertaisia collegehousuja, mutta myydäänkö niitä erikseen? Meillä kun lapsilla pitää olla erikokoinen Espritin huppari kuin housut niin sellaisia settejä en voi ostaa :(
Kommentit (3)
Noissa huppariseteissähän koot menee 104/110 ja 116/122 cm.
Pienille tytöille on ainakin myynnissä noita collareita erikseen, suurin koko niissä on 92 cm. Ja pojillekin olen nähnyt erikseen myynnissä, mutta mites isot tytöt?! Syrjitäänkö niitä taas ;) =D
just kaivelin niitä kaapin jemmoista kun kävi niin, että olivatkin housut huomattavasti pidemmät kuin koko ilmoittaa. Aika kapeaa mallia näytti meidän housut olevan. Muistaakseni ostin sokokselta taannoin. Anttilassakin olen nähnyt pelkkää housua. Eri vuosina voi olla eri mallistot. Kurkkaa kuitenkin ne kaupat ellet jo olekkin.
Näissä housuissa oli kumpparivyötärö tietysti ja suorat lahkeet, tais olla bootcut. Stockkallakin ollut pelkkää collarihousua.
En tiedä, minkä kokoisia pöksyjä tarkoitat, mutta me saatiin lahjaksi 80 cm Espritin collegehousut (bootcut-lahje, tosi kivan malliset), että semmosia ainakin on olemassa. :)